lidt nyt fra fronten herovre WEST på
Fra : Inger Kaya

Dato : 26-07-02 10:15

Killingerne er nu blevet døbt. Thortía og Tiger kom de til at hedde.
De fik for første gang i går lov at bese hele huset. Det gik virkelig
over forventningerne. De tullede lidt usikre rundt. Tinka fulgte
stille og roligt efter og tilså hvad de foretog sig. Men hvæsede lidt
af dem hvis de kom for tæt på. Trold tager det som sædvanligt med
sindsro og gider ikk have noget med dem at gøre. Kommer de for tæt på
han er han bare den som er gledet.

Ricky (vores hund) holdt storvask - killingerne blev vasket op til
flere gange af ham. *GGG* det tog de nu meget pænt. De startede med at
hvæse af ham men det er da helt ovre nu.

I dag render de igen rundt og beser huset. Tinka i hælene på dem men
de kan komme helt tæt på hende uden hun siger noget. Dog ikk når hun
spiser (inu). Men det skal ihvertfald nok komme til at gå.

/ Trold, Tinka, Thortía, Tiger & Inger

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 26-07-02 10:32

Hej Inger,
hvornår får man billeder at se af de to små nye? *S*
Mvh
Vibeke

Fra : Inger Kaya

Dato : 26-07-02 11:04

Jeg har haft lidt problemer med at logge ind på NG siten - har snakket
med Jette om det og fundet ud af at det er min win inst . der skaber
sig. Regner med at jeg kan få løst det problem senest i morgen og så
skal jeg nok uploade billeder af dem. Indtil da kan man se dem på min
egen site - www.tumling.dk

/ Trold, Tinka, Thortía, Tiger og Inger

Fra : Inger Kaya

Dato : 26-07-02 20:28

Så er der uploaded nye profiler på de små samt lidt i albummet.

/ Tinka, Trold, Tiger, Thortía og Inger

Fra : Ragna Skott

Dato : 27-07-02 09:40

Hej Inger!
Bedårende killinger - og hvor var de heldige, at I tog jer af dem. Mon ikke
Trold og Tinka snart vil acceptere de små, nye? Godt, at de ikke er bange
for hunden!

--
Venlig hilsen, Ragna