Camping plads i nærheden af Aalborg?
Fra : John

Dato : 26-07-02 14:32

Vi er et pasr stykker der akl til Koncert lidt nord for Aalborg i September.
Tanken var at medbringe Combi Camperen og camperer i nærheden af Aalborg,
for måske evt. at se lidt på nattelivet bagefter.

Anbefalinger??

Med venlig hilsen
John
[Jean Michel Jarre fan]

Fra : Martin

Dato : 26-07-02 16:16

Strandparken Camping

Skydebanevej 20
9000 Aalborg
Tlf: 98 12 76 29

Lindholm Camping

Lufthavnsvej 27
9400 Nørresundby
Tlf: 98 17 26 83

"John" <jjensen@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tanken var at medbringe Combi Camperen og camperer i nærheden af Aalborg,
> for måske evt. at se lidt på nattelivet bagefter.

begin 666 dot_tr.gif
M1TE&.#EA`0`!`)'_`/___P```/___P```"'_"T%$3T)%.DE2,2XP`M[M`"'Y
6! $```(`+ `````!``$```("5 $`.P``
`
end

Fra : John

Dato : 26-07-02 16:35

Tusind tak - jeg fik at vide der skulle være en enkelt mere i området...

Er der nogen der har prøvet de forskellige - har nogle bedre faciliteter end
andre? Vil foretrække der er strøm på pladsen, og nogenlunde kort afstand
ind til f.eks. Jomfru Ane gade

Mvh
John

Fra : Martin

Dato : 26-07-02 19:05

Så skal du nok vælge den i aalborg, for den i nørresundby ligger lidt langt
på gå ben og ind til gaden..

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 14-08-02 22:43

Tættest til Jomfru Anegade er Strandparken. Det er også samtidig den med
flest faciliteter - el. kiosk m.v-. Den er i gå-afstand fra Jomfru Anegade -
en rask lille gå tur på ca. 3km (godt når brandertent skal gåes væk).

--
Henrik Hougaard
fam.hougaard@nospam.stofanet.dk