Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotoalbum
Fra : Flemming Reintoft

Dato : 15-02-01 20:35

Hvor er der et godt online fotoalbum/-side, hvor man på internet kan lægge
billeder til gennemsyn eller download af familie og venner?
Jeg er bekendt med FlipBrowser, men synes det er lidt besværligt, idet der
skal hentes program, inden der kan ses/hentes billeder.
Jeg mener at have set, at Microsoft har lavet en side/album, hvor man kan
udlægge billeder?

Venlig hilsen
Flemming Reintoft

http://home2.inet.tele.dk/flre/

Fra : Johnny

Dato : 15-02-01 22:26

Se evt på denne side : www.photocare.dk
Har lige fået fremkaldt billeder derfra. Der gik 2 dage så havde jeg dem. I
en rigtig god kvalitet faktisk...
Jeg har planer om at lægge billeder op så familie/venner selv kan bestille
billeder efter familiesammenkomster osv.
Det er meget nemmere end at skulle sidde og holde styr på hvem der har
bestilt hvad og hvor mange osv.
Hvem kender ikke denne situation ?
Ellers er der også et udmærket fotoalbum her : www.fototime.com Det har jeg
selv brugt i nogle måneder, og det fungerer ellers helt perfekt.
Håber at du kan bruge dette til noget ?!
Mvh Johnny

Fra : Fotografering.org

Dato : 18-02-01 11:33

> [...]
> billeder efter familiesammenkomster osv.
> Det er meget nemmere end at skulle sidde og holde styr på hvem der har

ALT for godt!
Jeg synes at PhotoCare's idé er ret genial. Jeg har lige brugt det til
billeder fra en skolekomedie: Man lægger billederne op - sender en mail til
alle forældrene - og de kan selv bestille det de vil have uden at jeg
behøver sidde og fedte med bestillinger, betalinger o.s.v.
Noget af det rigtigt smarte er, at jeg jo kan beskære billederne som jeg vil
have dem inden de lægges ud.

Faktisk har jeg endnu ikke set kvaliteten af billederne, men jeg regner med
at det er "godt nok".

--
Mvh:
Finn / Fotografering.org

Fra : Emil

Dato : 17-02-01 19:52

On Thu, 15 Feb 2001 19:35:29 GMT, Flemming Reintoft wrote:

>Hvor er der et godt online fotoalbum/-side, hvor man på internet kan lægge
>billeder til gennemsyn eller download af familie og venner?

Tag et kig på www.my-files.de
Tryk evt. øverst th. på "Engelsk version"

Hvis man anbefaler programmet til andre, kan man opnå indtil 300
Mb lagerplads.

Jeg har ikke selv prøvet endnu, men det *skal* prøves.

m.v.h. Emil

--
emilsen@image.dk