MS Windows
briani 27239
Gif billeder
Fra : \(2730\) SJ

Dato : 30-07-02 06:29

Gif billeder er ikke tilgængelige på internettet, hvorfor?
Bruger XP.

SJ Herlev

Fra : Mogens

Dato : 30-07-02 06:34

On Tue, 30 Jul 2002 07:28:31 +0200, "\(2730\) SJ"
<sja@jacobsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Gif billeder er ikke tilgængelige på internettet, hvorfor?
>Bruger XP.

Uddybende forklaring ønskværding

Fra : \(2730\) SJ

Dato : 30-07-02 06:40

Det der vises er billedrammen uden indhold, men med en lille firkant med et

SJ Herlev

Fra : Mogens

Dato : 30-07-02 07:17

On Tue, 30 Jul 2002 07:40:22 +0200, "\(2730\) SJ"
<sja@jacobsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Det der vises er billedrammen uden indhold, men med en lille firkant med et

Prøv at bede MSIE om at tømme mappen med Midlertidige Internetfiler.

Det kunne være at denne mappe er overfyldt. Hvis MSIE er sat til
bare ukritisk at bruge løs af din harddisk, så vil der på et eller
andet tidspunkt være så mange filer i denne mappe at programmet
begynder at opføre sig underligt.

Jeg ved ikke om det er løsningen, men det er et problem jeg har set
mere end en gang.

mvh Mogens

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-07-02 14:58

Stien til gif billedet er ikke korrekt eller billedet er ikke blevet
uploadet.

Fra : \(2730\) SJ

Dato : 30-07-02 07:32

Det hjalp desværre ikke.

Fra : Mogens

Dato : 30-07-02 07:43

On Tue, 30 Jul 2002 08:31:52 +0200, "\(2730\) SJ"
<sja@jacobsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Det hjalp desværre ikke.

Genstartede du maskinen efter at have tømt Midlertidige Internetfiler?
Det skal du nemlig.

Ja, det skulle jeg selfølgelig have nævnt før.

Ellers har jeg ikke lige nogen forslag.

mvh Mogens

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 30-07-02 08:09

(2730) SJ <sja@jacobsen.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d462457$0$2198$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Gif billeder er ikke tilgængelige på internettet, hvorfor?
> Bruger XP.

Prøv at læse indlægget 2 tråde tilbage vedr. Hvor hentes Java. Hvis du
installerer den omtalte Java Plugin fra Sun bliver dit problem løst.

Mvh. Finn

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-07-02 14:57

Siden hvornår har Java noget at gøre med visning af GIF billeder?

Fra : \(2730\) SJ

Dato : 30-07-02 15:47

Nu har jeg downloaded java plugin og det hjalp ikke, har genstartet.

Fra : Madsen

Dato : 30-07-02 16:16

(2730) SJ skrev:

> Gif billeder er ikke tilgængelige på internettet, hvorfor?
> Bruger XP.

Kig i gruppen news:dk.edb.internet.software.browser hvor dit
spørgsmål egentlig hører hjemme, da det er et browserproblem.
Led efter en tråd ved navn 'Billeder mangler' fra d. 24/7.

Som sædvanlig, så er vedkommende ikke vendt tilbage med info
om han har fået løst problemet eller ej, men stilheden tyder på
det.

Madsen.