MS Windows
briani 27239
hvor hentes java
Fra : Per H

Dato : 29-07-02 22:02

Når microsoft ikke længere har java til downloadning, hvor kan det så
hentes fra?

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Martin Østerberg

Dato : 29-07-02 22:09

On Mon, 29 Jul 2002 23:01:38 +0200 skrev Per H <phbyg@privat.dk> .

http://java.sun.com/getjava/download.html

Fra : Madsen

Dato : 29-07-02 22:10

Per H skrev:

> Når microsoft ikke længere har java til downloadning, hvor kan det så
> hentes fra?

Kig lidt tilbage i gruppen. Spørgsmålet er besvaret så sent som i
går i følgende tråd: "Microsoft Virtual Machine download i XP"

Madsen.

Fra : Peter Skovgaard

Dato : 30-07-02 00:46

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Når microsoft ikke længere har java til downloadning, hvor kan det så
> hentes fra?
>

> Vh Per
> ICQ 8212837

Hej Per. Det er slet ikke nødvendigt at hente Java på Suns hjemmeside.
Microsoft downloadcenter har stadig Virtual Mashine liggende. Det er
tilstrækkeligt at hente den. Hvis du f.eks kører Windoes 2000 er Virtual
Mashine slet ikke nødvendig.
M.v.h
Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-07-02 01:04

Tue, 30 Jul 2002 01:45:37 +0200, skrev "Peter Skovgaard"
<peter.skovgaard@mail.dk>:

>Hej Per. Det er slet ikke nødvendigt at hente Java på Suns hjemmeside.

Suns er nu bedre og mere up-to-date.

> Hvis du f.eks kører Windoes 2000 er Virtual
>Mashine slet ikke nødvendig.

Det er noget vrøvl, selvfølgelig har man det, hvis man vil kunne
se java.

Men opgraderer man til IE 6, så vil den bruge den JVM, der var
med i den tidl. IE-version.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-07-02 14:51

Bedre kan diskuteres da den er langsom som et ondt år sammenlignet med
Microsofts JVM. Men den er absolut mere up-to-date.

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 30-07-02 17:29

Hej
Her skulle programmet kunne hentes.
http://www.it-support.dk/homebank

Gunnar

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-08-02 09:20

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Bedre kan diskuteres da den er langsom som et ondt år sammenlignet med
> Microsofts JVM. Men den er absolut mere up-to-date.

Det er jo nok fordi den rummer noget mere...
Selv bruger jeg den det fulgte med Opera.

Kan Frontpage ikke hjælpe dig til at følge
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen