MS Windows
briani 27239
HJÆLP dw.exe
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-07-02 18:21

Når jeg starter min PC (windows me) så får jeg en meddelelse om at windows
har forårsaget en fejl i dw.exe og at jeg skal genstarte computeren. men det
er jo netop kun når dne starter op det sker.

er der nogen der ved hvad filen dw.exe er til for??????+

med venlig hilsen

Peter

Fra : Carl Drud

Dato : 29-07-02 18:38

"Peter K. Nielsen" <peter-n@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
> op det sker.
>
> er der nogen der ved hvad filen dw.exe er til for??????+

Du kan læse lidt her:

http://and.doxdesk.com/parasite/DownloadWare.html

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-07-02 08:30

Tak for svaret.
men jeg forstår bare ikke at norton ikke fanger sådan en S....

Fra : Ole C

Dato : 30-07-02 09:12

Peter K. Nielsen skrev blandt andet:

> Tak for svaret.
> men jeg forstår bare ikke at norton ikke fanger sådan en S....

Fordi hverken Norton eller andre af den slags programmer er
ufejlbarlige.
Og i it-verdenen gælder jungleloven stadig!

vh
Ole C

Fra : Anders Lund

Dato : 30-07-02 20:53

Ole C <olec@fjerndettetdcadsl.dk> wrote:

> Fordi hverken Norton eller andre af den slags programmer er
> ufejlbarlige.

Forkert i denne sammenhæng. Peter har installeret programmet selv. Han har
måske ikke lige været klar over hvad han gjorde, da han trykkede "Ja" til at
installere det.
Symantec (Norton) finder kun vira - ikke Ad/Spy-ware programmer.

Hvis der er tale om Norton Firewall er det en hel anden snak - men så er
spørgsmålet om programmet har været aktivt på noget tidsounkt (endnu).

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix