MS Windows
briani 27239
Prob med fil i temp-mappe
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-07-02 14:16

Hejsa
Nogen der kender denne:
Perflib_Perfdata_64c.dat?
Den ligger i temp og kan ikke slettes da den er i brug.
Jeg kan ikke finde programmet den bruger og har aldrig set den før?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 29-07-02 14:26

Morten Bowman Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

> Hejsa
> Nogen der kender denne:
> Perflib_Perfdata_64c.dat?

Det ligerne noget til performance monitor.

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-07-02 16:48

On Mon, 29 Jul 2002 15:26:17 +0200, "Anders Lund"
<news@anders.adsl.dk> wrote:

>Det ligerne noget til performance monitor.

Aaahh så er det nok Smartdoctor til mit Geforce
Den kører jo i det skjulte.
Var jo liiii bange for at det var en virus.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : IzNoGoUd

Dato : 30-07-02 08:53

On Mon, 29 Jul 2002 17:47:52 +0200, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

>Var jo liiii bange for at det var en virus.
øhhhh bruger du os som virusscanner, m8
Det må jeg sige, der er du smart men til en anden gang kunne du jo
teste din maskine SELV!

Find google skriv fx. "free online virus scan"
http://www.google.com/search?restrict=Dansk&q=free+online+virus+scan
her er en GRATIS online virusscanner
http://housecall.antivirus.com

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-07-02 10:37

On Tue, 30 Jul 2002 09:53:16 +0200, IzNoGoUd <iznogoud@iznogoud.dk>
wrote:

>øhhhh bruger du os som virusscanner, m8
>Det må jeg sige, der er du smart men til en anden gang kunne du jo
>teste din maskine SELV!

Og hvorfra ved du jeg ikke har det?? KAV fandt ingenting.

Kan sagtens nøjes med KAV.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : IzNoGoUd

Dato : 30-07-02 08:53

On Mon, 29 Jul 2002 15:16:00 +0200, Morten Bowman Hansen

Nej, men prøv google!
http://www.google.com/search?hl=da&ie=ISO-8859-1&q=Perflib_Perfdata&lr=
forslår denne side
http://www.jsifaq.com/SUBG/TIP3300/rh3343.htm
er det dit problem

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-07-02 10:39

On Tue, 30 Jul 2002 09:53:15 +0200, IzNoGoUd <iznogoud@iznogoud.dk>
wrote:

>Nej, men prøv google!
> [...]

Jeps det er det. Men jeg tror det bliver slettet hvergang og så
oprettet igen. Jeg startede under sikret tilstand og der var den der
ikke.
Tak for hjælpen.

Morten
morten@bowman.dk