MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan ændres windows multiboot menu?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-07-02 16:11

Hej alle

Hvad skal jeg ændre i denne multiboot.ini for at default er Microsoft
windows og ikke XP?

Claus

[boot loader]
timeout=10
default=multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect
C:\="Microsoft Windows"

Fra : Henrik

Dato : 28-07-02 16:17

"Claus Tersgov" <Clausnews@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> [operating systems]
> multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP

Control Panel -> System -> Advanced -> Startup and Recovery

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-07-02 16:29

"Henrik" <sahl@snaps.dk> skrev i en meddelelse news:ai11sm$1dr6

> Control Panel -> System -> Advanced -> Startup and Recovery

Aaaiii, det var smart..

Claus

Fra : Henrik

Dato : 28-07-02 20:32

> Aaaiii, det var smart..
>
> Claus

Det der med at rode i configurationsfiler har Windows overladt til Unix

Fra : Madsen

Dato : 28-07-02 20:37

Henrik skrev:

> Det der med at rode i configurationsfiler har Windows overladt til
> Unix

I Windows kan du _enten_ rode i konfigurationsfiler _eller_ bruge en
simpel rullemenu og et par museklik. Valget er helt dit eget. ;)

Madsen.