MS Windows
briani 27239
Udpakning af bin filer
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 28-07-02 15:53

Hej!

Sorry tror ikke det er den rigtige gruppe men kunne ikke finde andre. Hva
hedder det program der kan udpakke Bin filer? Har haft et lille shareware
program der kunne det.

Mvh Søren

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 28-07-02 16:03

Søren Christensen (4200) wrote:
> [...]
> hedder det program der kan udpakke Bin filer? Har haft et lille shareware

hvis du mener image bin filer.. så prøv ISObuster..

--
Mvh Morten F.

Fjern: @NOSPAM@ i adresse ved svar til mail

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-07-02 16:04

Søren Christensen (4200) skrev bl.a.:

> Sorry tror ikke det er den rigtige gruppe men kunne ikke finde
> andre. Hva hedder det program der kan udpakke Bin filer? Har haft
> et lille shareware program der kunne det.

Måske ISOBuster?
http://www.smart-projects.net/isobuster/

--
Lars

Fra : LarsS

Dato : 28-07-02 21:44

CDmage (freeware) http://cdmage.cjb.net/

Fra : Peter

Dato : 29-07-02 08:50

"Søren Christensen (4200)" <SHC808@hotmail.com> wrote in message
> Hej!
>
> Sorry tror ikke det er den rigtige gruppe men kunne ikke finde andre.

Næste gang du er i tvivl om hvilke gruppe du skal bruge så prøv at spørge i
news:dk.velkommen - men jeg kan sige at du skal benytte news:dk.edb.system
og derefter en undergruppe afhængig af OS...

Hva
> hedder det program der kan udpakke Bin filer? Har haft et lille shareware
> program der kunne det.

Du skal have fat i www.isobuster.com eller www.daemontools.com eller
www.winiso.com

Hilsen fra Peter

Fra : Peter

Dato : 29-07-02 08:53

"Peter" <wont@tell.you> wrote in message

> [...]
> news:dk.velkommen - men jeg kan sige at du skal benytte news:dk.edb.system
> og derefter en undergruppe afhængig af OS...

Giver mig selv en verbal lussing *SMOK* jeg troede at jeg var i en anden
gruppe men jeg håber du kan bruge mit svar til noget anyway =)

Hilsen fra Peter

Fra : Leony

Dato : 30-07-02 09:01

"Søren Christensen (4200)" <SHC808@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sorry tror ikke det er den rigtige gruppe men kunne ikke finde andre. Hva
> hedder det program der kan udpakke Bin filer? Har haft et lille shareware
> program der kunne det.

Mount det med Daemon-Tools, så har du et virtuelt drev.
http://www.daemon-tools.com/
Du skal bare vælge "all files" og vælge din .bin (hvis du ikke har .cue).

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/