MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Microsoft Virtual Machine download i XP
Fra : kunstner5.tk

Dato : 28-07-02 12:57

Jeg har problemer med at downloade "Java Virtual Machine" med mit WinXP.

Besøger jeg en hjemmeside hvor det er krævet får jeg et dialog vindue hvor
jeg vælger hent. Men så åbner Microsoft en side hvor der står:

"We're sorry. Automatic installation of Microsoft Virtual Machine is no
longer provided for Microsoft Windows XP."

Det er trist, for jeg ved ikke hvordan jeg så får fat på det.

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen
Claus Jungersen

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 28-07-02 13:05

"kunstner5.tk" <clausjungersen@clausjungersen.dk> skrev:

> Det er trist, for jeg ved ikke hvordan jeg så får fat på det.

Du kan istedet bruge den rigtige fra Sun
http://java.sun.com/
Der er dog tilsyneladende nogle webbanksystemer, der stadig ikke
ovrholder Suns standard.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : morten L

Dato : 28-07-02 13:31

"kunstner5.tk" <clausjungersen@clausjungersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> longer provided for Microsoft Windows XP."
>
> Det er trist, for jeg ved ikke hvordan jeg så får fat på det.

http://www.kalkunen.dk/phpbb/viewtopic.php?topic=481&forum=25&0

Mvh. Morten

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 28-07-02 13:27

"morten L" <kalkunen@mail.dk> wrote in message

> "kunstner5.tk" <clausjungersen@clausjungersen.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.kalkunen.dk/phpbb/viewtopic.php?topic=481&forum=25&0
>
> Mvh. Morten
Er der bortset fra det nogen der ved hvorfor MS har "fjernet" den (den er
til at
finde hvis man leder lidt) ?

--
Magnus Pedersen

Fra : Svend Nielsen

Dato : 28-07-02 14:34

Jeg har oplevet det samme - det er ikke kun en enkelt dag den var væk. MS
har tilsyneladende fjernet den med vilje.

Svend Nielsen

Fra : Edmund

Dato : 28-07-02 14:45

"kunstner5.tk" <clausjungersen@clausjungersen.dk> skrev
> Det er trist, for jeg ved ikke hvordan jeg så får fat på det.
>
> Håber nogen kan hjælpe.

Hvis den ægte java fra sun ikke virker kan
Microsoft Virtual Machine hentes fra Windows update.

I det venste vindue klick "Gør Windows update personlig"
så kommer en højre side, klick på:
"Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget under Se også"
Gem indstillingere
så venstre side, klick på
"Windows updat-katalog"
så højre side
" Søg efter opdateringer til Microsoft Windows-operativsystemer"
Vælg styresystem.
Så klick på vigtige opdateringer og Service

Så kommer der en liste med opdates.
Led efter en fil på 5.2 MB

Sikkerhedsopdatering, 4. marts 2002 - (Dato for udgivelse: July 10,
2002)
Overførselsstørrelse: 5.2 MB
Denne opdatering løser sikkerhedsproblemet "Java Applet Can Redirect

Resten giver sig selv

Mvh Edmund

Fra : Madsen

Dato : 28-07-02 17:20

Edmund skrev:

> Der er et par stykker der har meldt tilbage at det virker,
> så jeg går stærkt ud fra at det er en fuld version.

Okay. Det må det jo være så. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 28-07-02 15:00

Edmund skrev:

> Sikkerhedsopdatering, 4. marts 2002 - (Dato for udgivelse: July 10,
> 2002) Overførselsstørrelse: 5.2 MB
> Denne opdatering løser sikkerhedsproblemet "Java Applet Can Redirect

Det er denne her du tænker på, ikke?
http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/microsoft_vm.png

Er du sikker på at det ikke blot er en opdatering til en allerede
installeret VM, eller er det en helt ny VM?

Madsen.

Fra : Edmund

Dato : 28-07-02 16:37

Madsen skrev:

> Det er denne her du tænker på, ikke?
> http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/microsoft_vm.png

Ja

> [...]

Der er et par stykker der har meldt tilbage at det virker,
så jeg går stærkt ud fra at det er en fuld version.

Edmund