MS Windows
briani 27239
Driver Konflikt efter installation af Easy~
Fra : Anders Petersen

Dato : 27-07-02 14:26

Jeg har efter at have installeret Easy Cd creator 5.02 under win XP fået en
blå fejl skærm hver gang jeg genstarter eller lukker min computer. Fejlen
art er :
0x0000000A: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL og den får jeg som sagt hver gang jeg
genstarter eller lukker min pc.
Jeg har slettet Easy Cd Creator fra min HD og jeg har også prøvet at fjerne
det fra min Registreringsdatabase, men jeg får stadig samme stop-message.

Hvordan kommer jeg af med den stop-message, behøver jeg at formatere eller
hva skal jeg gøre???

hilsen Anders

Fra : Madsen

Dato : 27-07-02 14:50

Anders Petersen skrev:

> Hvordan kommer jeg af med den stop-message, behøver jeg at
> formatere eller hva skal jeg gøre???

Min erfaring er at det er omend meget svært at slippe helt af med
programmer som Easy Cd Creator når den først er installeret. Måske
det kan hjælpe af installere en regcleaner og foretage en rensning
af registreringsdatabasen, men det er langt fra sikkert.

Hvad med at bruge Restore-funktionen, eller den har du måske ikke
slået til i WinXP? Med den kan du stille computeren tilbage til
før Easy Cd Creator blev installeret, vil jeg tro. Jeg er ikke
sikker da jeg ikke har funktionen slået til. Jeg bruger DriveImage
fra Powerquest i stedet.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;[LN];Q306084

Madsen.

Fra : Leony

Dato : 27-07-02 14:54

"Anders Petersen" <arsin@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kommer jeg af med den stop-message, behøver jeg at formatere eller
> hva skal jeg gøre???

Du kan finde mange forskellige forslag her:
http://www.aumha.org/kbestop.htm

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Hans

Dato : 27-07-02 20:05

"Anders Petersen" <arsin@pc.dk> wrote in message
> Jeg har efter at have installeret Easy Cd creator 5.02 under win XP

Den er for gammel til XP og vil gøre den ustabil - Derfor.

> Hvordan kommer jeg af med den stop-message, behøver jeg at formatere eller
> hva skal jeg gøre???

Hent den nyeste opdatering til ECDC hos Roxio på siden:
http://www.roxio.com/en/support/roxio_support/ecdc/ecdc_software_updatesv5.j
html

Installer den gamle version igen, men genstart ikke efter installationen.
Herefter kører du opdateringen og genstarter, så vil det virke.

mvh, Hans

Fra : Hans

Dato : 27-07-02 21:53