MS Windows
briani 27239
Mappenavne [WinXP]
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-07-02 14:23

Hejsa!

Kan man ikke lave et mappenavn udelukkende bestående af store
bogstaver?

Hvis jeg laver en mappe der hedder FDF, så laver WinXP den hurtigt om
til Fdf. Jeg kan godt kalde den F D F, F DF eller FD F - men når der
ikke er et mellemrum, så kan jeg ikke kun bruge store bogstaver?

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Philip Bujnoch

Dato : 29-07-02 12:39

Jeg ved ikke hvad der er galt, men jeg kan godt dele en mappe kaldet FDF
uden at det ændres til Fdf

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-07-02 13:41

Philip Bujnoch skrev:

>Jeg ved ikke hvad der er galt, men jeg kan godt dele en mappe kaldet FDF
>uden at det ændres til Fdf

Dele?

Jeg snakker blot om at oprette, men det ser ud til, at jeg godt kan
oprette en med selve Windows - men det er med Windows Commander der er
problemer. Den 'ser' dog også den mappe jeg kaldt FDF (oprettet
direkte i Windows) som Fdf? Mærkeligt...

Fra : Philip Bujnoch

Dato : 29-07-02 15:24

Ahh undskyld jeg misforstod

Fra : Leony

Dato : 30-07-02 09:05

> Hvis jeg laver en mappe der hedder FDF, så laver WinXP den hurtigt om
> til Fdf. Jeg kan godt kalde den F D F, F DF eller FD F - men når der
> ikke er et mellemrum, så kan jeg ikke kun bruge store bogstaver?

Har lavet en mappe der hedder TEST i Win XP Pro. Den bliver ikke ændret til
Test.
Jeg har ikke lavet nogle specielle indstillinger.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/