MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Stanby og dvale i XP
Fra : Thomas Andersen

Dato : 27-07-02 12:44

Hej

jeg køre med XP pro (dansk)! jeg er efter hånden blevet træt af at jeg ikke
kan sætte systemet i standby eller dvale, men kun LUK eller GENSTART.
knappen med stanby er helt grå (normalt gul) og kan slet ik bruges!

I egenskaber for strømstyring, mener jeg også der skulle være et fanblad med
dvale, men det er der heller ik!!

hvorfor er det væk?? og hvordan for jeg det tilbage, så den kan gå i stanby
og dvale??

kunne det være noget XPAntiSpy3 eller PowersStrip har gjort ??

Mvh Thomas

Fra : Thomas Andersen

Dato : 27-07-02 12:51

Hej igen

jeg vil helst undgå at skulle geninstallere XP!!

Mvh Thomas

Fra : SirWheels

Dato : 27-07-02 13:46

> Hej igen
>
> jeg vil helst undgå at skulle geninstallere XP!!
Der er vist en hiber.txt eller noget i windows-mappen, der fortæller hvilken
enhed/driver, der ikke tillader at computeren går i dvale. Ellers tjek alle
dine enheders drivere... opdater dem. Det kan også være fordi der mangler en
driver til en enkelt enhed. Hvor der er et gul trekant ud for i
System-egenskaber.

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : Edmund

Dato : 27-07-02 14:10

Thomas Andersen skrev:

> Hej igen
>
> jeg vil helst undgå at skulle geninstallere XP!!
>
> Mvh Thomas

Fanebladet hedder APM i XP uk inde under pauseskærm power

Edmund

Fra : Søren

Dato : 27-07-02 17:26

"Thomas Andersen" <Thomas-Andersen@mail.dk> wrote in message

> [...]
> kan sætte systemet i standby eller dvale, men kun LUK eller GENSTART.
> knappen med stanby er helt grå (normalt gul) og kan slet ik bruges!

Prøv at gå ind i bios og check at features for Power Management er sat til,
kan godt være det lige hedder noget andet, gider ikke genstarte for at kigge

Hvis en sådan option ikke er der, understøtter dit motherboard måske slet
ikke Hibernate og Dvale.

Søren.

Fra : Søren

Dato : 27-07-02 17:28

"Thomas Andersen" <Thomas-Andersen@mail.dk> wrote in message

Prøv at kigge lidt ned på siden der er en der har samme problem:

Standby og dvale i XP