MS Windows
briani 27239
Min MSN Hotmail glemmer mig ?
Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 26-07-02 21:27

Jeg har et irriterende problem, som jeg mener først er opstået efter
sidste Security update af IE6.

Når jeg vælger "My Email Inbox" i Windows Messenger, bliver jeg ofte
spurgt om mit password. Dette på trods af at jeg har sat flueben i
"Sign me in automatically"

Jeg kan umiddelbart ikke se nogen ændringer i mine security-settings i
IE6, men det kan jo være at jeg overser noget ?

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-07-02 09:24

"Simon Walther-Larsen" <waltherlarsen@msn.com> wrote in message
> Jeg har et irriterende problem, som jeg mener først er opstået efter
> sidste Security update af IE6.

Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.software.browser

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 28-07-02 11:39

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> har med klæbrige fingre
ramt tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

>Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.software.browser

Hermed gjort :=)

-------
MVH
Simon Walther-Larsen