MS Windows
briani 27239
Fut ad helvede til
Fra : Søren

Dato : 26-07-02 17:15

"Peter" <wont@tell.you> wrote in message
> Du er det vel ondt men jeg futter dig alligevel lige til news:dk.test

Nææ jeg har nærmest ondt af dig, det jeg HAR skrevet bliver i nyhedsgruppen,
og jeg havde ikke tænkt mig at skrive andet, det var der der gerne ville
spille karlsmart.
EOD

Søren.

Fra : Madsen

Dato : 26-07-02 17:25

Søren skrev:

> EOD

PLONK.

Madsen.

Fra : Søren

Dato : 26-07-02 17:40

> PLONK.

*PLANK*

Søren.

Fra : Christian Andersen

Dato : 26-07-02 17:52

Søren wrote:

>>> EOD

> *PLANK*
>
> Søren.

Er du i tvivl om hvad EOD betyder? Fordi hvis du ikke er, undrer det mig
at du diskuterer videre.

--
..signature

Fra : Søren

Dato : 26-07-02 17:53

"Christian Andersen" <tcd977fzm1001@sneakemail.com> wrote in message

> Er du i tvivl om hvad EOD betyder? Fordi hvis du ikke er, undrer det mig
> at du diskuterer videre.

*DONK*

Fra : Thomas Demant

Dato : 26-07-02 18:08

> *DONK*
Hvad er der galt med dig?
-EOD betyder at diskussionen er slut.
-*PLONK*, *PLANK* og *DONK* interessere ikke mig, hvis du har lyst til at
smide folk i killfilteret, er det fint, men jeg tror næppe at nogen opfatter
det som en trussel eller får lyst til at undskylde andres dumheder.

--
Thomas
-Der ikke er bange for at blive plonket...

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 26-07-02 18:15

"Thomas Demant" <thomas.demant@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
opfatter
> det som en trussel eller får lyst til at undskylde andres dumheder.

Og der er sikkert heller ikke nogen der gider give Søren et svar på sit
spørgsmål, når han tér sig som han gør......

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 800 vitser!!!)

Fra : Søren

Dato : 26-07-02 19:06

"Peter Brandt Jørgensen" <peterbj@peterbj.dk> wrote in message

> Peter Brandt Jørgensen
> peterbj@peterbj.dk
> www.peterbj.dk (Nu over 800 vitser!!!)

Går ud fra du selv er blandt de 800 vitser

Fra : arc@na

Dato : 27-07-02 13:36

"Søren" <pc@tdcspace.dk> wrote in

> Går ud fra du selv er blandt de 800 vitser

Tag og bliv voksen, dreng.

arc@na

Fra : M.N.

Dato : 26-07-02 18:25

"Søren" <pc@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
nyhedsgruppen,
> og jeg havde ikke tænkt mig at skrive andet, det var der der gerne ville

*PLONK*

Fra : Søren

Dato : 26-07-02 19:05

"M.N." <mogens"FJERN DETTE"@dbs.dk> wrote in message

> "Søren" <pc@tdcspace.dk> wrote in message

> nyhedsgruppen,

> *PLONK*

*GONK*

Fra : Peter

Dato : 27-07-02 09:33

> [...]
nyhedsgruppen,
> og jeg havde ikke tænkt mig at skrive andet, det var der der gerne ville

*suk* måske du burde læse lidt om hvordan man opføre sig - det kan vidst
ikke gå andet end grueligt galt i fremtiden... håber lidt du bliver klogere
og hvis du er så ensporet som jeg tror smutter du forbi www.usenet.dk -
starter fra en ende af og så ellers læser alt. Måske det ville hjælpe.

Iøvrigt tilbage til emnet. Hvorfor tror du ikke at din test når frem hvis du
poster den i news:dk.test? - det er da naivt at tro at systemet ikke hænger
sammen specielt nu hvor det er dk-systemet og ikke de andre alt-grupper...
og dk.test er lavet til formålet.

Meeen du skal nok blive klogere - og plonk du bare ad helvede til - evt. til
mudderet hvis det er det (news:dk.snak.mudderkastning), men det styre du
selv makker der - bare husk at sende mig en besked hvis du futter det her
indlæg derover.

Hilsen fra Peter