MS Windows
briani 27239
test
Fra : Søren

Dato : 26-07-02 16:32

tes

Fra : Søren

Dato : 26-07-02 16:33

Sorry, blev nødt til det, da jeg åbentbart ikke kun sende noget igår.

Fra : JAM

Dato : 26-07-02 17:01

"Søren" <pc@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Sorry, blev nødt til det, da jeg åbentbart ikke kun sende noget igår.

Virkede news:dk.test ikke ?. For det er der man tester, og ikke andre
steder.

Mvh
Jakob

Fra : Søren

Dato : 26-07-02 17:04

"JAM" <fandens@klog.dkXXX> wrote in message

> Virkede news:dk.test ikke ?. For det er der man tester, og ikke andre
> steder.

Nu var det jo ikke lige i news:dk.test , jeg ville have mit indlæg.
Behøver vel ikke også at fortælle at jeg har sendt indlæg til andre NG uden
problemer.

Søren.

--
Jeg repræsenterer ikke andre med dette indlæg, da jeg ikke bruger andres
internet opkobling. Jeg repræsenterer kun mig selv da det er min egen

Fra : Peter

Dato : 26-07-02 17:04

Du er det vel ondt men jeg futter dig alligevel lige til news:dk.test

Hilsen fra Peter

Fra : Madsen

Dato : 26-07-02 17:15

Søren skrev:

> Nu var det jo ikke lige i news:dk.test , jeg ville have mit indlæg.

Hvis den når frem til news:dk.test er der ret stor chance for at den
også når frem til denne og andre grupper.

Madsen.