Elvis
Fra : Arne Jørgensen

Dato : 15-02-01 19:56

Elvis har indsunget en sang, hvor der også er en kvindelig sopran.
På et tidspunkt begynder Elvis at grine på pladen.
Kan nogen oplyse mig om navnet på sangen, event.pladens titel.
Venlig hilsen jensaj.

Fra : Rick Madsen

Dato : 15-02-01 22:21

Arne Jørgensen skrev:

> Elvis har indsunget en sang, hvor der også er en kvindelig sopran.
> På et tidspunkt begynder Elvis at grine på pladen.
> Kan nogen oplyse mig om navnet på sangen, event.pladens titel.

Jeg er temmelig sikker på,at det er 'Are you lonesome tonight' du tænker
på;i en version fra muligvis så sent som 1976. I Las Vegas...?

hvm
--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : Uffe Christensen

Dato : 17-02-01 02:00

Rick Madsen <hvm@post.uni2.dk> wrote in message
> Arne Jørgensen skrev:
> >
> Jeg er temmelig sikker på,at det er 'Are you lonesome tonight' du tænker
> på;i en version fra muligvis så sent som 1976. I Las Vegas...?

Nope! 1969... "Kun" skudt 7 år forbi...

UffeC

Fra : Rick Madsen

Dato : 17-02-01 15:25

Uffe Christensen skrev:
[chop]

> Nope! 1969... "Kun" skudt 7 år forbi...

Du har givetvis ret...det jeg husker er begribeligvis *udgivelsen* af
den version;på en single,og op til jul...i´76...eller´77,kan det endda
være.

hvm

--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : Uffe Christensen

Dato : 18-02-01 09:09

> [...]
>
> Du har givetvis ret...det jeg husker er begribeligvis *udgivelsen* af
> den version;på en single,og op til jul...i´76...eller´77,kan det endda

Jeg skal nok bore lidt mere i det.

UffeC

Fra : Bangsbo

Dato : 15-02-01 22:22

Hej Arne Jørgensen ......

Jeg er næsten sikker på at det nummer du tænker på er:
AreYou LonesomeTonight hvor Elvis begynder at grine
og hvor han dårligt får sunget færdig ...

Jeg mener det stammer fra et Show - og kender ikke det
album hvor nummeret ligger ...

Finder du det så tænk på mig også ...

Med venlig hilsen
Bangsbo

E-Mail: bangsbo@privat.dk

Fra : Troels

Dato : 16-02-01 15:48

> Jeg mener det stammer fra et Show - og kender ikke det
> album hvor nummeret ligger ...
>
> Finder du det så tænk på mig også ...

Prøve evt. et program som jeg ikke vil sige hvad hedder, men det rimer på
flapster. Prøv der at søg på :
Elvis Presley - Are You Lonesome Tonight (the famous laughing version)
eller bare
Elvis Presley - Are You Lonesome Tonight (laughing)

VH. Troels

Fra : Uffe Christensen

Dato : 17-02-01 01:56

Arne Jørgensen <jensaj@mobilixnet.dk> wrote in message
> Elvis har indsunget en sang, hvor der også er en kvindelig sopran.
> På et tidspunkt begynder Elvis at grine på pladen.
> Kan nogen oplyse mig om navnet på sangen, event.pladens titel.
> Venlig hilsen jensaj.

Elvis "brød sammen" under "Are You Lonesome Tonight" i agust 1969 i Vegas.
Den findes bl.a. på en cd single og flere bokssæt.

Bedste hilsner

UffeC