DI-804 gateway
Fra : Tommy Andersen

Dato : 27-07-02 13:03

Jeg har fået et problem med min DLink DI-804 gateway. Den er konfigureret
OK, og fungerer fint som router mod StofaNet. LAN fungerer også fint. Med
andre ord, så kører den upåklageligt.
Men jeg kan ikke komme i kontakt med gateway'en via web-interface eller
telnet. En firmware opgradering/nedgradering hjælper ikke, da den ikke
resetter opsætningen. Factory reset hjælper heller ikke.

Nogle hints til hvad man kan gøre for at komme i kontakt med gateway'en?

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 27-07-02 13:56

Jeg ville læse deres FAQ evt via www..

HTH
Martin Bilgrav

Fra : Peter Ravn

Dato : 27-07-02 14:04

Har du prøvet at pinge dens ip adresse og se om du får svar der fra.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Tommy Andersen

Dato : 27-07-02 14:17

Jeg har checket FAQs og diverse på nettet uden held.

Der er fin forbindelse til gatewayen hvis jeg pinger den.

Så vidt jeg kan se så virker alt, bortset fra opsætningsinterface.

Kan man uploade en konfigurationsfil direkte til en DI-804 (uden om
opsætningsinterface)?

Fra : Peter Ravn

Dato : 27-07-02 20:09

Du kan evt. bruge et program der hedder angry ipscan og så derfra åbne den
via webbrowser, når den har vist dig ip adressen på routeren. Det har jeg
brugt med held.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Tim P

Dato : 02-08-02 10:24

Hvad med din browser er den opsat rigtig ?

De skriver om det i deres dokumnetation.

Bare for at være sikker.

Tim P