internet forbindelse med switch og win xp
Fra : Lars Henrik Ipsen

Dato : 26-07-02 15:36

Jeg er ret uerfaren, og har prøvet at få hjælp af diverse leverandører med
hensyn til, hvordan man skal kunne forbinde 2 pc'er ( Winxp,2 dynamiske ip
add.)
Købte en switch ( anbefalet af TDK ) men den fungerede ikke.Kun en af
maskierne kunne køre af gangen.
Spurgte i lokal databutik hvor jeg havde købt den, men fik at vide "meget
besværligt, timelangt tekniker besøg..bla.. bla..) Router var løsningen, dyr
løsning..
I Telebutikken, "ih nej, vores switch kan gøre det", og så spurgte jeg
hvordan ? Med win98... Har jeg ikke, og så var der ingen hjælp at hente....
Så nu spørger jeg pænt her... Hvordan.. på forhånd tak...

Lars

Fra : pk

Dato : 26-07-02 16:09

"Lars Henrik Ipsen" <larsipsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hente....
> Så nu spørger jeg pænt her... Hvordan.. på forhånd tak...

Jeg går ud fra du har teledk bredbånd. Hvis det er tilfældet er her deres
egen vejledning :

http://www.teledanmark.dk/menu/sm2542.htm

mvh

PK