Sommergræs søges + tak for svar
Fra : Eva & Peder

Dato : 15-02-01 19:01

Hej NG
Tak til jer som har svaret på mit indlæg vedr hest som ikke vil spise. Jeg
kan fortælle at melasse er prøvet - det vil den heller ikke have. Dyrlægen
har tjekket dens tænder og fandt ikke noget usædvanligt der skulle gøre at
den ikke kunne tygge normalt! Dyrlægens (+ min) holdning er måske lidt
barsk, men vi mener begge at enten begynder den at spise eller også gør den
ikke og så er der jo kun ét at gøre. Det er bare ærgeligt for det er et Don
Schufo-afkom som bare har så dejligt et sind - altså én som gerne skulle
være blevet til noget!! Problemet er at den jo tygger gulerødder + hø i sig.
Det vil sige, at den nok skal overleve, men den får jo ikke de vitaminer og
mineraler som er så vigtige i dens alder og hvad er det så for en hest man
har når den bliver 3 år?
Nu må vi se tiden an!

Er der nogen som udlejer sommergræs i det nordlige Nordjylland (max 40 km
fra Skagen) med daglig opsyn og gerne med gode ride-muligheder???

Mvh Eva