Problem med scrollbar
Fra : Morten

Dato : 26-07-02 20:29

   http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/

har jeg det problem at der er en vandret scrollbar i den midterste
frame. Se her:

   http://www.ovi.dk/morten/billeder/scrollbar.gif

Hvorfor er den der? Eller rettere - hvordan kan jeg fjerne den eller
sørge for at teksten ikke går længere end specificeret i
framestørrelsen?

Jeg bruger IE 6.0.

--
Morten

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-07-02 23:15

Morten <spamtrap0004@ovi.dk> writes:

>    http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/
>
> har jeg det problem at der er en vandret scrollbar i den midterste
> frame. Se her:

Jeg faar ingen vandret scrollbar [Chimera0.4@OS X]:

<http://verture.net/thebox/ovi.png>

Paa den anden side ligner den heller ikke det screenshot du linkede til.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Torben Nielsen

Dato : 27-07-02 00:14

> Jeg faar ingen vandret scrollbar [Chimera0.4@OS X]:
>
> <http://verture.net/thebox/ovi.png>
>
> Paa den anden side ligner den heller ikke det screenshot du linkede til.

Jeg oplever heller ikke problemet med en vandret scrollbar,
hverken i IE6, Opera 6 eller Mozilla 1.0. Til gengæld har Mozilla
(ligesom Chimera) problemer med at vise baggrundsfarven, den
viser også bare hvid.

Mvh.
Torben

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-07-02 00:18

Torben Nielsen <tor_niel@msn.fjernes.com> writes:

> [...]
> IE6, Opera 6 eller Mozilla 1.0. Til gengæld har Mozilla (ligesom
> Chimera) problemer med at vise baggrundsfarven, den viser også bare

Tror det kan skyldes der mangler en # i bgcolor paa baade main, header,
empty og menu.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Morten Ovi

Dato : 28-07-02 15:25

Jonas Voss skrev:

> Tror det kan skyldes der mangler en # i bgcolor paa baade main,
> header, empty og menu.

Tak, det løste det problem. Men jeg undrer mig bare stadig over
scrollbar-problemet... :-/. Især hvor to IE6.0 giver forskellige
resultater.

--
Morten