sletning af mapper på sin hjemmeside.
Fra : Scubadue

Dato : 27-07-02 12:53

Hej.
Jeg har et lille problem.......Nogen der måske kan hjælpe?
Jeg har brugt mit domæne til at testkøre en hjemmeside på, som er lavet i
Frontpage.
Mit problem er at jeg ikke kan slette de mapper som indeholder en mappe ved
navnet "_vti_cnf"
Jeg får følgende fejlmeddelse " 550' _vti_cnf: Directory not empty "
Nogen ideer??
Jeg har forsøgt at slette dem både med CuteFTP og LeechFTP ingen af dem har
kunne.
Skal jeg have udbyderen af webhotellet til at gøre det?

--
XXX
Due

Fra : Bjarnep

Dato : 27-07-02 15:49

"Scubadue" <Non@Non.Non> skrev i en meddelelse
> [...]
ved
> navnet "_vti_cnf"
> Jeg får følgende fejlmeddelse " 550' _vti_cnf: Directory not empty "

Øh, f.eks. at dit _vti_cnf: Directory er ikke tomt!

dobbelt klik på biblioteket og slet ALT
hvad der ligger i det FØR du sletter
selve biblioteket, hvis der ligger
underbiblioteker skal disse også tømmes før
du kan slette dem.

mvh

Bjarne Pedersen

Fra : Scubadue

Dato : 27-07-02 17:10

Det kan jeg godt regne ud, men mapperne er tomme. Har sat instillingerne til
vis alt. og de er tomme. :(

XXX
Due

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-02 21:56

> Det kan jeg godt regne ud, men mapperne er tomme. Har sat instillingerne
til
> vis alt. og de er tomme. :(

Det er fordi der er skjulte filer i mapperne
I dit FTP program må det være muligt at slå "vis skjulte filer" til