Erfaringer med Cybercity ADSL...
Fra : Magnus

Dato : 29-07-02 16:17

Er der nogen som har prøvet Cybercitys ADSL og deres muligheder for at
variere ADSL-hastighed med "Cybercity Boost" eller "Cybercity Flex".

Da jeg ser det som en meget fleksibel ADSL forbindelse med mange muligheder
så ville jeg gerne høre nogle kommentare fra nogen som har prøvet deres
produkter?

/Magnus

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-07-02 17:50

"Magnus" <arnason@email.dk> wrote in

> [...]
>
> Da jeg ser det som en meget fleksibel ADSL forbindelse med mange
> muligheder så ville jeg gerne høre nogle kommentare fra nogen som

Jeg har det ikke selv - men tre af mine kammerater har CC.
De siger alle det er et godt produkt og meget stabilt. Kun den ene har
dog brugt boost og selvom det virkede perfekt så vil han ikke bruge det
igen fordi det efter hans mening er for dyrt. Han fik x antal boost af
CC under en eller anden kampagne.
Hvis du har planer om at bruge det f.eks. hver weekend, så prøv og hiv
regnearket frem og regn på sagen, nogle gange kan man lige så godt
bestille sig en hurtigere forbindelse, som så er hurtig hele ugen til
samme pris. Det løber hurtigt op med boost.

Flemming

Fra : Kenneth T

Dato : 29-07-02 18:50

> [...]
> bestille sig en hurtigere forbindelse, som så er hurtig hele ugen til
> samme pris. Det løber hurtigt op med boost.

Jep, jg har selv CC, og er tilfreds med det. Men det er da en rar ting at
kunne booste til 2mb i en weekend, når vennerne er inviteret over til
net-weekend...

--
MVH
Kenneth T

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-07-02 21:48

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> wrote in

> Jep, jg har selv CC, og er tilfreds med det. Men det er da en rar
> ting at kunne booste til 2mb i en weekend, når vennerne er
> inviteret over til net-weekend...

Jeps - helt sikkert. Men jeg sagde også at hvis det var noget han ville
gøre tit, så burde han regne på om ikke det var mere hensigtsmæssigt at
investere i en hurtigere forbindelse. Han har jo stadig mulighed for de
2mbit i tilfælde af net-weekend.

Flemming

Fra : -= KG =-

Dato : 29-07-02 20:12

> [...]
muligheder
> så ville jeg gerne høre nogle kommentare fra nogen som har prøvet deres

Er du til online spil vil jeg anbefale du vælger en forbindelse med lige
stor ul og dl (256/256 , 384/384 osv). Jeg havde tidligere en 384/128 som
pingede forfærdeligt i spil som CS, men med 256/256 er det fino.

Downtime er efter min erfaring en by i Rusland for CC. Boost og flex har jeg
ikke benyttet mig af.

Fra : Peer Klercke

Dato : 31-07-02 13:49

-= KG =- <Garmer83@hotmail.com> wrote:

> Er du til online spil vil jeg anbefale du vaelger en forbindelse med lige
> stor ul og dl (256/256 , 384/384 osv). Jeg havde tidligere en 384/128 som
> pingede forfaerdeligt i spil som CS, men med 256/256 er det fino.

Er der andre, der har gjort den samme erfaring? Jeg er ved at flytte og
har bestilt Webspeed (p.g.a. prisen) 256/64. Det ville jo vaere skidt,
hvis jeg ikke kunne spille CS!

--
Peer

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 29-07-02 22:01

Magnus wrote:
:: Er der nogen som har prøvet Cybercitys ADSL og deres muligheder for
:: at variere ADSL-hastighed med "Cybercity Boost" eller "Cybercity
:: Flex".
::
[...]
CC rulez! Vikelig god support, mange ekstra sevices (gratis subdomain
xxx.adsl.dk , gratis fax nummer m.fl.) - Der aldrig down tid. Mulighed for
gratis at "rode" i routern (ikk som hos fx.TDC!). Deres Boost virke med det
samme, og altid perfekt!
Jeg har også haft TDC-NetExpress og StofaNet, og sammelignet med deres
service og support giver jeg CC 13++

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-07-02 11:46

"Søren Ribergård Møller" <some@ware.dk> skrev i en meddelelse
> Mulighed for
> gratis at "rode" i routern (ikk som hos fx.TDC!).

Det er 1 ud af 5 produkter der ikke giver den mulighed, så generaliserer
du ikke lidt vel meget?

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 30-07-02 12:29

Martin Højriis Kristensen wrote:
[...]
Hvad med Pro@acces? (dem jeg har set koster det 995,- + moms at ændre i)
Bredbånd? OnCable? - Deres over priser kender ikke, men TDC er ikke valg -
det er eneste udvej! (Hvis ingen anden udbyder er kan nå deres område!)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-07-02 12:47

> :: Det er 1 ud af 5 produkter der ikke giver den mulighed, så
> :: generaliserer du ikke lidt vel meget?
> Hvad med Pro@acces?

Ja, det er det eneste produkt der har denne begrænsning

Fra : BlackThorne

Dato : 01-08-02 20:43

Søren Ribergård Møller wrote:

> [...]
> det er eneste udvej! (Hvis ingen anden udbyder er kan nå deres område!)
Det vil jeg nu ikke sige.
Jeg er meget tilfreds med min Netexpress 512/512 (BoomTown);

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 30-07-02 17:24

Martin Højriis Kristensen wrote:
> Det er 1 ud af 5 produkter der ikke giver den mulighed, så
> generaliserer du ikke lidt vel meget?

Hvad med den 'virkelig gode support' - har TDC langt om længe fået den?

-Aaaarne

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-08-02 20:58

On Tue, 30 Jul 2002 18:23:46 +0200, "Arne Schwerdtfegger"
<knud@not.valid.skodliv.dk> wrote:

>Hvad med den 'virkelig gode support' - har TDC langt om længe fået den?

Noget kunne tyde på den er blevet bedere.
Jeg havde skrevet til dem for at få en hastighedesnedsættelse.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : N/A

Dato : 30-07-02 18:50

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-07-02 18:50

Jørgen skrev:

> Sidder og hygger mig med en T1 :)

Hvad er det nu lige en T1 er, i normal menneskelig målestok?
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 30-07-02 19:41

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:
> Hvad er det nu lige en T1 er, i normal menneskelig målestok?

T1 = 24 channels PCM at 1.54 Mbps

-Knud

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 30-07-02 23:05

In article <ai6qvq.13k.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk>, Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Hvad er det nu lige en T1 er, i normal menneskelig målestok?

Meget lidt at prale af i dagens Danmark.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Correction does much, but encouragement does more.

Fra : Rune Klausen

Dato : 31-07-02 00:06

Mikkelsen wrote:

> Meget lidt at prale af i dagens Danmark.

Tx føres ikke i Europa, men USA...
Men vi kan godt blive enige om at 1.5Mbps ikke er vildt, måske uploaden er
nice.

-Rune

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 31-07-02 08:23

In article <3d471c50$0$1548$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Rune Klausen wrote:

> Tx føres ikke i Europa, men USA...

En god tommelfingerregel, men ikke nødvendigvis sandt.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Adult, n.:

Fra : Deaster

Dato : 30-07-02 11:31

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
muligheder
> så ville jeg gerne høre nogle kommentare fra nogen som har prøvet deres

Jeg er meget tilfreds, har en 1024/256 opkobling, og det kører bare. Har
brugt boost et par gange og der har ikke været nogen problemer. Nedetid har
jeg kun oplevet en enkelt eftermiddag.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Kim Hojberg Jensen

Dato : 03-08-02 06:47

Hej,

Jeg har haft CCflex et års tid (1024/128 i weekends og 256/128) resten af
ugen. Det har fungeret fint. Hastighederne er som lovet eller lidt højere
iht. TDC´s hastighedstest.

Det skifter helt præcist hver fredag 18.00.

Hilsen

Kim