Problemer med BG netbank
Fra : RP

Dato : 28-07-02 15:36

En ven har problemer med hans netbank. Når han forsøger at hoppe på login
siden, får han bare "404 siden kan ikke vises". Jeg vil tro det er fordi han
sagde "nej" til den sikkerhedsboks der kommer frem første gang man går på
siden men jeg aner ikke hvordan man får den til at komme frem igen. Er han
nødt til at geinstallere windows eller kan man få siden til at spørge en
igen ?! Han bruger IE der følger med WinXP DK.

Mvh Dennis RP

Fra : Søren Blom

Dato : 28-07-02 17:40

"RP" <news@skill.dk> skrev
> En ven har problemer med hans netbank. Når han forsøger at hoppe på login
> siden, får han bare "404 siden kan ikke vises".

Har I prøvet at ringe til BG bank support?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : RP

Dato : 28-07-02 17:52

> Har I prøvet at ringe til BG bank support?

Det var så løsning nr.2 :) Jeg er næsten helt sikker på, det er fordi han
trykkede "Nej" til at køre de scripts som BGbank skal bruge for at virke.
Var der nogen som ved, hvordan man sletter det svar så den kommer igen??

Mvh Dennis

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-07-02 18:05

RP skrev bl.a.:

> [...]
> fordi han trykkede "Nej" til at køre de scripts som BGbank skal
> bruge for at virke. Var der nogen som ved, hvordan man sletter

Har du/i/han prøvet at slette alle cookies?

Har i prøvet fra en anden maskine?

--
Lars

Fra : RP

Dato : 28-07-02 18:39

> Har du/i/han prøvet at slette alle cookies?
Ja

> Har i prøvet fra en anden maskine?
Nej. Men problemet har eksisteret i lang tid, så tror ikke at BG Bank er
nede.

Min bror oplevede det samme, og dengang vidste jeg heller ikke hvordan man
fixede det, så vi ominstallerede windows i stedet og så trykkede "Ja" til
dialogboksen.

Mvh Dennis RP

Fra : Madsen

Dato : 28-07-02 19:48

RP skrev:

> Min bror oplevede det samme, og dengang vidste jeg heller ikke
> hvordan man fixede det, så vi ominstallerede windows i stedet og
> så trykkede "Ja" til dialogboksen.

Hvad siger dialogboksen?

Madsen.

Fra : RP

Dato : 28-07-02 21:31

> Hvad siger dialogboksen?

http://www.skill.dk/netbank.jpg

Kender du til den ?

// Dennis

Fra : Madsen

Dato : 28-07-02 21:38

RP skrev:

> http://www.skill.dk/netbank.jpg
>
> Kender du til den ?

Næ, det var blot fordi at der sikkert er større chance for at en eller
anden ved hvordan du får dialogboksen til at komme frem igen, hvis du
fortæller hvad det er for en dialogboks du har svaret nej til. :)

Jeg ved dog ikke lige hvordan du får dialogboksen på dit screenshot til
at komme frem igen, hvis du først har svarer nej til den, men mon ikke
det er et sted inde i Funktioner > Indstillinger > Indhold i IE? Det
vil jeg tro.

Madsen.