Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung SyncMaster 700IFT
Fra : Mythos

Dato : 29-07-02 21:30

Hej i gruppen

Jeg har en Samsung SyncMaster 700IFT, og med den arbejder jeg med PhotoShop
og XP Pro. Jeg har et problem, og det er at under win 98SE der var der en
profil til skærmen som jeg brugte til PhotoShop og min HP printer, men den
fil er ikke at finde med XP Pro. Denne profil hjalp til med at få det jeg
har på skærmen ud på papir uden forskel, og det savner jeg enormt.
Jeg har forsøgt mig med at installere nogle sager, men de kan ikke bruges i
XP Pro, og noget til XP Pro kan jeg ikke finde.
Hvad er løsningen på mit problem ?

Kim Larsen