Skærme
Fijala 3554
skærm siger en underlig lyd.
Fra : Jesper Kyhn

Dato : 26-07-02 20:24

Hej alle.

Min skærm er begyndt på at sige lyde når min computer er slukket. Er det
normalt?? Ikke særlig høje lyde, men det er nærmest som om der løber strøm
igennem strømforsyningen i skærmen. Lyder ligesom et fjernsyn når det er
tændt, og du lukker for lyden.

Håber en der kan hjælpe.

Jesper

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-07-02 22:35

"Jesper Kyhn" <Jesper.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
strøm
> igennem strømforsyningen i skærmen. Lyder ligesom et fjernsyn når det

Jeg vil gætte på du har en Samsung 959NF?

Hvis ja, er det et kendt problem. Du kan uden problemer få byttet din
skærm hos Anovo.

Hvis nej, så har jeg lige spildt min tid.

> Håber en der kan hjælpe.
>
> Jesper

- Martin

Fra : Jesper Kyhn

Dato : 27-07-02 22:39

Nej det er det faktisk ikke. Det er en Orion 17 t.

Jesper