/ Forside / Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet multimedie
#NavnPoint
refi 19159
Klaudi 13515
severino 5400
pallebhan.. 4553
molokyle 4203
o.v.n. 3762
tedd 3707
bentjuul 3670
transor 2817
10  miritdk 2644
Photoshop
Fra : Peter Ole Kvint


Dato : 29-07-02 20:15

Virker Photoshop bedre ved nogen processorer end med andre?

 
 
jopa (29-07-2002)
Kommentar
Fra : jopa


Dato : 29-07-02 20:22

"Peter Ole Kvint" skrev
> Virker Photoshop bedre ved nogen processorer end med andre?

Har vel ikke noget med processoren at gøre, men klart en fordel med stor
processor.
Photoshop kan lide rigtigt meget Ram.

--
jopa

www.web-templates.dk
www.jp-web.dk



B. Sørensen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : B. Sørensen


Dato : 29-07-02 20:34

"jopa" <j@jp-web.dks> wrote
> "Peter Ole Kvint" skrev
> > Virker Photoshop bedre ved nogen processorer end med andre?

> Har vel ikke noget med processoren at gøre, men klart en fordel med stor
> processor.
> Photoshop kan lide rigtigt meget Ram.

Det er også en klar fordel med et godt glide (ikke verbum grafikkorttil
skærmvisningen/real-time.

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«




Niels Andersen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 29-07-02 21:59

B. Sørensen wrote in <ai45ed$k8l$1@sunsite.dk>:
> Det er også en klar fordel med et godt glide (ikke verbum
> grafikkorttil skærmvisningen/real-time.

Øhm... Er "GLide" ikke en slags 3dfx-variant[1] af OpenGL?

Hvad i alverden har det med Photoshop at gøre?

Det eneste sted jeg tror grafikkortet betyder noget (performance-mæssigt)
er når man scroller. Og der burde selv de billigste grafikkort kunne følge
med. :)

Men ellers er jeg enig med "jopa", en hurtig processor og en masse ram er
vældigt rart.

Men det afgørende er ikke om du har en Athlon XP 1800 eller en Inten
Pentrium III 1600 og hvad de ellers hedder. Spørgsmålet er mere om du kører
fx. 300, 1000 eller 2400 mhz. Jeg synes i hvert fald at forskelle på under
fordobling/halvering af hastighed er næsten ligegyldige.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

B. Sørensen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : B. Sørensen


Dato : 30-07-02 11:45

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote

> > Det er også en klar fordel med et godt glide (ikke verbum
> > grafikkorttil skærmvisningen/real-time.
>
> Øhm... Er "GLide" ikke en slags 3dfx-variant[1] af OpenGL?

Dooh, jo du har ret. Jeg mente OpenGL.
Heh, Glide... de gode gamle 3Dfx dage.

> Hvad i alverden har det med Photoshop at gøre?
>
> Det eneste sted jeg tror grafikkortet betyder noget (performance-mæssigt)
> er når man scroller. Og der burde selv de billigste grafikkort kunne følge
> med. :)

Ikke enig. Real-time editing/processing (kald det hvad du vil) må immervæk
betyde en *del* for
både update af skærmbilledet og farten hvormed de forskellige processor
afvikles. Et "hurtigt" OpenGL
kompatibelt grafikkort må derfor være vigtigt... jeg læste engang en artikel
om dette som dokumenterede
denne påstand. Det bliver selvfølgelig ikke mere rigtigt af denne grund, men
det lød meget fornuftigt


> Men ellers er jeg enig med "jopa", en hurtig processor og en masse ram er
> vældigt rart.

Ja, doch.

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«




Niels Andersen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 30-07-02 14:25

B. Sørensen wrote in <ai5qq9$noj$1@sunsite.dk>:
>> > Det er også en klar fordel med et godt glide (ikke verbum
>> > grafikkorttil skærmvisningen/real-time.
>> Øhm... Er "GLide" ikke en slags 3dfx-variant[1] af OpenGL?
> Dooh, jo du har ret. Jeg mente OpenGL.
> Heh, Glide... de gode gamle 3Dfx dage.

Gode? Jeg har aldrig brudt mig om 3dfx... Men det er ligegyldigt. :)

>> Hvad i alverden har det med Photoshop at gøre?
> Real-time editing/processing (kald det hvad du vil) må immervæk
> betyde en *del* for
> både update af skærmbilledet og farten hvormed de forskellige processor
> afvikles. Et "hurtigt" OpenGL
> kompatibelt grafikkort må derfor være vigtigt...

Jeg fatter altså ikke hvad Photoshop skulle bruge OpenGL til. Okay, det kan
da hjælpe med noget skalering og rotering, altså i preview. Men benytter
den det?

> jeg læste engang en
> artikel om dette som dokumenterede
> denne påstand. Det bliver selvfølgelig ikke mere rigtigt af denne grund,
> men det lød meget fornuftigt

Mon ikke bare det var et generelt hurtigt grafikkort, der blev snakket om?
Den slags har (i dag) oftest OpenGL funktionalitet, som kan igonoreres.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

B. Sørensen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : B. Sørensen


Dato : 30-07-02 15:32

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote

> > Heh, Glide... de gode gamle 3Dfx dage.
>
> Gode? Jeg har aldrig brudt mig om 3dfx... Men det er ligegyldigt. :)

Tjae, jeg var nu glad for mit Vodoo2 og Glide. Det gjorde det lidt sjovere
at tage til nørdbal :)


> Jeg fatter altså ikke hvad Photoshop skulle bruge OpenGL til. Okay, det
kan
> da hjælpe med noget skalering og rotering, altså i preview. Men benytter
> den det?

Skal ikke kunne sige det med sikkerhed.


> Mon ikke bare det var et generelt hurtigt grafikkort, der blev snakket om?

Min hukommelse er ikke så god som den burde være, men jeg mener at det var
OpenGL der blev talt om.

> Den slags har (i dag) oftest OpenGL funktionalitet, som kan igonoreres.

Ignoreres?

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«




Niels Andersen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 30-07-02 16:15

B. Sørensen wrote in <ai684b$9k1$1@sunsite.dk>:
>> > Heh, Glide... de gode gamle 3Dfx dage.
>> Gode? Jeg har aldrig brudt mig om 3dfx... Men det er ligegyldigt. :)
> Tjae, jeg var nu glad for mit Vodoo2 og Glide. Det gjorde det lidt sjovere
> at tage til nørdbal :)

Ja, 3dfx var da bedre end ingenting. Men så kom der alternativer, og jeg
kunne lægge 3dfx bag mig.

>> Mon ikke bare det var et generelt hurtigt grafikkort, der blev snakket
>> om?
>> Den slags har (i dag) oftest OpenGL funktionalitet, som kan igonoreres.

> Ignoreres?

- Man har brug for hurtig 2D-grafik
- Man køber et moderne grafikkort med OpenGL
- Man ignorer at det understøtter OpenGL, da det er 2D man leger med

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

B. Sørensen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : B. Sørensen


Dato : 30-07-02 21:26

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote

> Ja, 3dfx var da bedre end ingenting. Men så kom der alternativer, og jeg
> kunne lægge 3dfx bag mig.

Jeps, men jeg kørte nu med Vodoo2 og good old Riva TNT 16 MB i laaang tid.
Det virkede upåklageligt.

[OpenGl]

> - Man har brug for hurtig 2D-grafik
> - Man køber et moderne grafikkort med OpenGL
> - Man ignorer at det understøtter OpenGL, da det er 2D man leger med

Du undertrykker "barnet" i dig selv?

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«




Niels Andersen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 30-07-02 22:08

B. Sørensen wrote in <ai6srj$j42$1@sunsite.dk>:
>> Ja, 3dfx var da bedre end ingenting. Men så kom der alternativer, og jeg
>> kunne lægge 3dfx bag mig.
> Jeps, men jeg kørte nu med Vodoo2 og good old Riva TNT 16 MB i laaang tid.
> Det virkede upåklageligt.

Min TNT var også ganske fin i lang tid. Lige indtil 2'eren kom.
Den brugte jeg så indtil jeg blev træt af deres elendige Linux-drivere, så
købte jeg en Matrox G450. Den er dualhead, så jeg slap enda for mit elende
S3, og fik en PCI ledig.

> [OpenGl]
>> - Man har brug for hurtig 2D-grafik
>> - Man køber et moderne grafikkort med OpenGL
>> - Man ignorer at det understøtter OpenGL, da det er 2D man leger med
> Du undertrykker "barnet" i dig selv?

Vi snakker Photoshop... Jeg tror heller ikke børn kan bruge OpenGL i
Photoshop. :)

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

B. Sørensen (31-07-2002)
Kommentar
Fra : B. Sørensen


Dato : 31-07-02 12:25

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote

> Min TNT var også ganske fin i lang tid. Lige indtil 2'eren kom.
> Den brugte jeg så indtil jeg blev træt af deres elendige Linux-drivere...

Linux? .... fnis fnis ....

> > [OpenGl]
> Vi snakker Photoshop...

Jep, men de fleste plejer nu også at bruge lidt flere applikationer på deres
Computer.
Det med barnet var nu mere en forespørgsel til om du ikke spiller.

Jaja, det er OT. Tøftøf.

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«




Niels Andersen (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 31-07-02 12:37

B. Sørensen wrote in <ai8hga$7ug$1@sunsite.dk>:
>> Min TNT var også ganske fin i lang tid. Lige indtil 2'eren kom.
>> Den brugte jeg så indtil jeg blev træt af deres elendige Linux-drivere...
> Linux? .... fnis fnis ....

Hvad?

>> > [OpenGl]
>> Vi snakker Photoshop...
>
> Jep, men de fleste plejer nu også at bruge lidt flere applikationer på
> deres Computer.

Jamen er det ikke ligegyldigt mens det er Photoshop man bruger?

Jeg prøver stadig at finde ud af hvorfor det skulle være en "klar fordel" af
at OpenGL-understøttelse i sit grafikkort, når man bruger Photoshop.

> Det med barnet var nu mere en forespørgsel til om du ikke spiller.

Mest 7-kabale. Men efter ganske kort tid sætter jeg den på auto. Efter et
par spil på auto går jeg gerne i seng. :)

Jeg spillede lidt tux-racer her forleden, men det var nu mest pga. "themet"
(en pinvin (Tux) der glider på maven ned af en bakke med sne og is, og
samler fisk op den finder på vej der ned ad), og så for at se om OpenGL
virkede.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

B. Sørensen (31-07-2002)
Kommentar
Fra : B. Sørensen


Dato : 31-07-02 19:23

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote

[Linux]
> Hvad?

Bruger du Linux?


> >> > [OpenGl]
> >> Vi snakker Photoshop...
> >
> > Jep, men de fleste plejer nu også at bruge lidt flere applikationer på
> > deres Computer.
>
> Jamen er det ikke ligegyldigt mens det er Photoshop man bruger?

Jo da, men jeg tænkte nu nok lidt mere på generel anvendelse. Jeg har fx
brug for OpenGL til de spil jeg fordriver tiden med.


> Jeg prøver stadig at finde ud af hvorfor det skulle være en "klar fordel"
af
> at OpenGL-understøttelse i sit grafikkort, når man bruger Photoshop.

Ok, hit me.

> > Det med barnet var nu mere en forespørgsel til om du ikke spiller.
>
> Mest 7-kabale. Men efter ganske kort tid sætter jeg den på auto. Efter et
> par spil på auto går jeg gerne i seng. :)

Hehehehe. Den var sq go'.

> Jeg spillede lidt tux-racer her forleden, men det var nu mest pga.
"themet"
> (en pinvin (Tux) der glider på maven ned af en bakke med sne og is, og
> samler fisk op den finder på vej der ned ad), og så for at se om OpenGL
> virkede.

Linux igen?
Bah, køb dig en PC og et par 3D-shooters

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«





Niels Andersen (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 31-07-02 22:18

B. Sørensen wrote in <ai9a0v$nmq$1@sunsite.dk>:
> [Linux]
>> Hvad?
> Bruger du Linux?

Ja.

>> Jeg prøver stadig at finde ud af hvorfor det skulle være en "klar fordel"
>> af at OpenGL-understøttelse i sit grafikkort, når man bruger Photoshop.
> Ok, hit me.

Det var dig, der kom med den påstand...

>> Jeg spillede lidt tux-racer her forleden, men det var nu mest pga.
>> "themet"
>> (en pinvin (Tux) der glider på maven ned af en bakke med sne og is, og
>> samler fisk op den finder på vej der ned ad), og så for at se om OpenGL
>> virkede.
> Linux igen?

Ja, i Linux. Spillet fås også til Windows.

> Bah, køb dig en PC og et par 3D-shooters

Jeg har PC'er nok af, og har egentlig også 3D-shooters nok. Sidstnævnte
bruger jeg dog ikke rigtigt længere.

Jeg har spillet rigtigt meget Wolfenstein 3D, Doom, Doom II, Duke Nukem 3D,
Quake og Quake II. Da Quake III kom var det at interessen efterhånden var
væk.
Godt det samme, for min PC kan ikke følge med til det længere. :)
Alt andet går dog fint (altså de ting jeg rent faktisk bruger den til), så
jeg har ikke planer om opgradering.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

B. Sørensen (01-08-2002)
Kommentar
Fra : B. Sørensen


Dato : 01-08-02 11:56

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote

[OpenGL]
> > Ok, hit me.
>
> Det var dig, der kom med den påstand...

Jeps, og jeg står sådan set stadig ved den. Jeg mente derimod at hvis du
fandt ud af noget modbevisende... så "hit me"/du ved, modargumentér =)

> > Bah, køb dig en PC og et par 3D-shooters
>
> Jeg har PC'er nok af, og har egentlig også 3D-shooters nok. Sidstnævnte
> bruger jeg dog ikke rigtigt længere.
>
> Jeg har spillet rigtigt meget Wolfenstein 3D, Doom, Doom II, Duke Nukem
3D,
> Quake og Quake II. Da Quake III kom var det at interessen efterhånden var
> væk.

Ja, Quake III faldt hurtigt i interesse i forhold alle de andre. Jeg har
aldrig fundet det spil specielt symptomatisk. Jeg spillede Unreal Tournament
og SOF i stedet for. Men jeg er helt enig i at RTCW var det *bedste*. Hehe,
kan stadig huske mig og en kamma plejede at sidde til langt ud på natten og
battle over nettet til Roger Wilco. "I need ammo!" =).
Indtil en måneds tid siden hvor Deltaforce TFD udkom spillede jeg Deltaforce
Landwarrior, men mit gamle Riva står snart af, så jeg må grædefærdig
observere fra sidelinien.

> Godt det samme, for min PC kan ikke følge med til det længere. :)
> Alt andet går dog fint (altså de ting jeg rent faktisk bruger den til), så
> jeg har ikke planer om opgradering.

Det håber jeg tilgengæld på. Jeg savner sq noget Wilco action med drengene
;)

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«




Niels Andersen (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 01-08-02 21:49

B. Sørensen wrote in <aib46e$8cq$1@sunsite.dk>:
> [OpenGL]
>> > Ok, hit me.
>> Det var dig, der kom med den påstand...
> Jeps, og jeg står sådan set stadig ved den. Jeg mente derimod at hvis du
> fandt ud af noget modbevisende... så "hit me"/du ved, modargumentér =)

Hmm... Jeg synes nu at din påstand lyder så utroværdig, at du har
bevis-byrden. :)
Det er nemt at bevise at noget er der, i forhold til at bevise at noget ikke
er der.

Men OK, så er her en påstand: Adobe Photoshop benytter ikke OpenGL.
Værsgo' at modbevise. :)

> Ja, Quake III faldt hurtigt i interesse i forhold alle de andre. Jeg har
> aldrig fundet det spil specielt symptomatisk. Jeg spillede Unreal
> Tournament og SOF i stedet for. Men jeg er helt enig i at RTCW var det
> *bedste*.

Ikke med mig. Quake II var finalen inden for 3D-shooters hos mig.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

B. Sørensen (01-08-2002)
Kommentar
Fra : B. Sørensen


Dato : 01-08-02 23:55

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote

> Hmm... Jeg synes nu at din påstand lyder så utroværdig, at du har
> bevis-byrden. :)
> Det er nemt at bevise at noget er der, i forhold til at bevise at noget ikke
> er der.
>
> Men OK, så er her en påstand: Adobe Photoshop benytter ikke OpenGL.
> Værsgo' at modbevise. :)

Er på sagen. Jeg må kunne støve den artikel op igen....

> > Ja, Quake III faldt hurtigt i interesse i forhold alle de andre. Jeg har
> > aldrig fundet det spil specielt symptomatisk. Jeg spillede Unreal
> > Tournament og SOF i stedet for. Men jeg er helt enig i at RTCW var det
> > *bedste*.
>
> Ikke med mig. Quake II var finalen inden for 3D-shooters hos mig.

Det var en skam.

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«


Madsen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 30-07-02 15:33

Niels Andersen skrev:

> Jeg fatter altså ikke hvad Photoshop skulle bruge OpenGL til.

Jeg har også altid troet at det var noget 3D-halløj som kun den
slags programmer kunne udnytte.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Madsen (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 01-08-02 22:23

Niels Andersen skrev:

> Quake II var finalen inden for 3D-shooters hos mig.

Nu er det godt nok efterhånden totalt off topic for denne gruppe og
man burde nok futte til en eller anden spil-gruppe, men har du set
videon til Doom III? Efter min mening ser det så klamt ud, at jeg
ville dø af hjertestop efter at have bevæget mig den første meter
ind i spillet. Jeg kan huske hvor ræd jeg var da jeg i sin tid sad
og spillede Doom I og II, men det ligner jo nærmest 7-kabale ved
siden af Doom III. :)

http://www.dailyrush.dk/files/movies/908/download/ (78.17 MB).

--
Med venlig hilsen
Madsen.

jopa (01-08-2002)
Kommentar
Fra : jopa


Dato : 01-08-02 22:41

"Madsen" skrev bla.

> Nu er det godt nok efterhånden totalt off topic for denne gruppe og
> man burde nok futte til en eller anden spil-gruppe, men har du set
> videon til Doom III?

Mener at have hørt at man med Photoshop7 kan spille Quake med eller uden 3d
kort

--
jopa

www.web-templates.dk
www.jp-web.dk



B. Sørensen (01-08-2002)
Kommentar
Fra : B. Sørensen


Dato : 01-08-02 23:58

"jopa" <j@jp-web.dks> wrote

> > Nu er det godt nok efterhånden totalt off topic for denne gruppe og
> > man burde nok futte til en eller anden spil-gruppe, men har du set
> > videon til Doom III?
>
> Mener at have hørt at man med Photoshop7 kan spille Quake med eller uden 3d
> kort

Nå, der kom lyseslukkeren. Der var os' på tide.
Bølge!

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«



Niels Andersen (02-08-2002)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 02-08-02 10:10

Madsen wrote in <Xns925DEDDC5877Bcopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>:
>> Quake II var finalen inden for 3D-shooters hos mig.
> Nu er det godt nok efterhånden totalt off topic for denne gruppe og
> man burde nok futte til en eller anden spil-gruppe,

Yeps. Hermed gjort.

> men har du set videon til Doom III?

Nope, og den interesserer mig egentlig heller ikke voldsomt meget. Om ikke
andet, så fordi min computer sikkert er for lille. Kravene er næppe mindre
end til Quake III.

Ved du om de har planlagt en Linux-version? Det har de vel...

> Efter min mening ser det så klamt ud, at jeg
> ville dø af hjertestop efter at have bevæget mig den første meter
> ind i spillet. Jeg kan huske hvor ræd jeg var da jeg i sin tid sad
> og spillede Doom I og II, men det ligner jo nærmest 7-kabale ved
> siden af Doom III. :)

Skal det nu også se klamt ud? Damn... Ikke lige min smag. :)

> http://www.dailyrush.dk/files/movies/908/download/ (78.17 MB).

Men OK da, jeg må da hellere tjekke det ud.


XFUT: dk.edb.grafik
Som jeg også læser.

(2. version af denne artikel, første havde flere fejl, sorry...)

--
Mvh.
Niels Andersen

Snydekoder, tips, tricks og walkthroughs: http://snyd.dk

Niels Andersen (02-08-2002)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 02-08-02 10:16

Niels Andersen wrote in <p%r29.1246$m15.325192@news010.worldonline.dk>:
>> http://www.dailyrush.dk/files/movies/908/download/ (78.17 MB).

Den direkte url er:

http://www.dailyfiles.dk/movies/DOOM_III_Legacy_high.zip

Og så er det en zip-fil?
Så skal jeg downloade det hele, inden jeg overhovedet ved om det er et
format jeg kan afspille. Og hvis jeg kan, så skal jeg downloade det hele,
selv om det måske kun er de første få sekunder jeg vil se. Ih hvor smart...
:-/

--
Mvh.
Niels Andersen

Snydekoder, tips, tricks og walkthroughs: http://snyd.dk

Madsen (02-08-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 02-08-02 12:29

Niels Andersen skrev:

> Så skal jeg downloade det hele, inden jeg overhovedet ved om det
> er et format jeg kan afspille. Og hvis jeg kan, så skal jeg
> downloade det hele, selv om det måske kun er de første få sekunder
> jeg vil se. Ih hvor smart...
>:-/

Jeg havde ikke lige opdaget at du kørte Linux.
Videofilen er en *.wmv.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Niels Andersen (02-08-2002)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 02-08-02 13:23

Madsen wrote in <Xns925E891F7D398copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>:
>> Så skal jeg downloade det hele, inden jeg overhovedet ved om det
>> er et format jeg kan afspille. Og hvis jeg kan, så skal jeg
>> downloade det hele, selv om det måske kun er de første få sekunder
>> jeg vil se. Ih hvor smart... :-/
> Jeg havde ikke lige opdaget at du kørte Linux.
> Videofilen er en *.wmv.

Ja, det fandt jeg ud af. Og jeg kan skam heller ikke afspille den.
Tror ellers jeg har afspillet wmv'er før... Eller var det bare en asf?

Anyway... Hvad er der nu i vejen med MPEG, eller evt. AVI?

Netop som man sidder og bander over QT og RM, så kommer WMV pludseligt
brasende. Hurra for standarder og kommunikation. Hvorfor støtter folk mon
sådan noget pjat. Uvidenhed?

Anyway, det har ikke noget med spil at gøre. :)

--
Mvh.
Niels Andersen

Snydekoder, tips, tricks og walkthroughs: http://snyd.dk

Madsen (02-08-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 02-08-02 14:39

Niels Andersen skrev:

> Anyway... Hvad er der nu i vejen med MPEG, eller evt. AVI?

Aner det ikke. Jeg blev også selv skuffet da jeg så at det var en
*.wmv, men jeg kunne da i det mindste afspille den og kvaliteten
var også nogenlunde. På tv'et set det fint nok ud her.

> Netop som man sidder og bander over QT og RM, så kommer WMV
> pludseligt brasende. Hurra for standarder og kommunikation.
> Hvorfor støtter folk mon sådan noget pjat. Uvidenhed?

Godt spørgsmål.

> Anyway, det har ikke noget med spil at gøre. :)

Næ, hvor skal vi nu futte hen? ;)

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408881
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste