Opsætning af Wireless
Fra : S@ndman

Dato : 26-07-02 09:02

Hejsa,

Jeg har købt følgende:

Netgear 2 x USB-adapter
Netgear 1 x pcmcia
Netgear ADSL router/switch

Jeg har i forvejen en Cisco 677 fra CC, hvordan skal jeg forbinde
Netgear-routeren med Cisco'en...?? Skal jeg overhovedet bruge Cisco'en mere
eller kan det stadig være en fordel..??

Kan jeg tage det "lyserøde" kabel fra Cicco'en og smide direkte i Netgear
routeren...??

Hvilken farve skal lyse i USB-adapteren, den lyser nemlig gul i begge...??

Hvis dette ikke er tilstrækkeligt, skriv da for flere oplysninger.

S@ndman

Fra : Bjarke Hansen \(lapt~

Dato : 26-07-02 18:55

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> eller kan det stadig være en fordel..??
>
> Kan jeg tage det "lyserøde" kabel fra Cicco'en og smide direkte i Netgear

Ja, det vil jeg tro, men hvordan du opretterforbindelse som en bridget
forbindelse, må du kigge i manualen.

Men når du har router, behøvede du kun et access point uden router.

Du skal stadig bruge Ciscoén. Det er kun TDC´s løsningerdu kan have egen
router svjv.

> Hvilken farve skal lyse i USB-adapteren, den lyser nemlig gul i begge...??

Se i manualen, hvor skulle man vide det fra.

> Hvis dette ikke er tilstrækkeligt, skriv da for flere oplysninger.

Læs manualen.