Uventede gæster
Fra : Jan Bjerre

Dato : 26-07-02 08:43

Har nogen et godt råd om, hvordan vi undgår, at vores to katte slæber
alverdens kryb og markdyr ind gennem kattelemmen?

I starten var det da meget sjovt, men nu synes vi efterhånden, det er
ved at være rigtig træls med levende eller halvdøde mus i stue, bade-
og soveværelse.

Hvad gør vi???

Fra : Linda

Dato : 26-07-02 09:45

man er nød til at tage det søde med det sure, jeg har afgrænsede deres
område, så der kun er et rum med mus osv..., så er det lidt nemmere at gøre
rent efter dem.
Mvh
Linda

Fra : Morten Skjershede

Dato : 26-07-02 09:54

Ja det kan da godt være lidt "træls" med alt det kryb.
Men det er nu sådan at katte gerne vil vise hvad de har erobret/fanget. Det
er kattens natur.
Det bliver vist svært at ændre på medmindre du holder kattene indendørs.

Mvh Morten

Fra : Mads P. R. Jorgensen

Dato : 28-07-02 00:58

Jan Bjerre skrev i meddelelsen <3d40fd8d$0$16804$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>
>I starten var det da meget sjovt, men nu synes vi efterhånden, det er
>ved at være rigtig træls med levende eller halvdøde mus i stue, bade-

Følgende link har viser en experimentel løsning på problemet:

http://www.quantumpicture.com/Flo_Control/Flo_Control_1/flo_control_1.htm

Så kan i bare selv stille det samme op.... måske med lidt hjælp fra Flemming Leth