MIB 2 (spoiler)
Fra : Lars B.

Dato : 26-07-02 07:43

Vi var inde og se Men In Black II igår, og sikke en skuffelse. Den er der
sq ikke meget ved!

Jokesne er for det meste ikke sjove. Sampillet mellem Tommy Lee Jones og
Will Smith fungerer ikke. Tommy Lee Jones er ikke sej nok, han skal sq da
ikke stå og flæbe, han skal sq da være rå. Will Smith ser ikke ud som om
han morer sig over at være med, på samme måde som han gjorde i etteren.
Lara Flynn Boyle duer ikke som skurk, hun er ikke "skurket nok"

Kort sagt, det er en kedelig film, som man sagtens kan være foruden.
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : John Sahl

Dato : 26-07-02 07:55

Lars B. <lbe@mailme.dk> wrote:
> [...]
> ikke ud som om han morer sig over at være med, på samme måde som han
> gjorde i etteren. Lara Flynn Boyle duer ikke som skurk, hun er ikke

Hvor var spoileren?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vind 25.000kr til at forsøde sommeren med.

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 26-07-02 08:13

Hej

John Sahl wrote:
> Hvor var spoileren?

I at få at vide at den var dårlig, i modsætning til selv at "spilde"
pengene og finde ud af det?

Well, måske i at TLJ græder på et tidspunkt.... men den er nu ret lille
i så fald.

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : John Sahl

Dato : 26-07-02 08:15

Ulrik Jensen <ulrik@qcom.dk> wrote:
> I at få at vide at den var dårlig, i modsætning til selv at "spilde"
> pengene og finde ud af det?

Det er ikke en spoiler, det er en mening om filmen, eller måske
endda en lille anmeldelse.

> Well, måske i at TLJ græder på et tidspunkt.... men den er nu ret
> lille i så fald.

Well, der skal noget mere til før jeg betragter det som en spoiler.
Andre? Eller har i defineret det før her inde?

Fra : Brian Nielsen

Dato : 27-07-02 10:58

> Det er ikke en spoiler, det er en mening om filmen, eller måske
> endda en lille anmeldelse.

> Well, der skal noget mere til før jeg betragter det som en spoiler.
> Andre? Eller har i defineret det før her inde?

Enhver afsløring af plotelementer, scener, replikker, kan betragtes som en
spoiler. Måske ikke af alle, men af nogle. Der findes f.eks. folk i min
omgangskreds, som vil vide så lidt som muligt om en film før de ser den.
Omtalte indlæg fortæller både at TLJ flæber i filmen, og at LFB er skurken.
Især sidstnævnte er en megaspoiler af plottet. Nu ved jeg ikke om det står
klart fra første scene i filmen at hun er skurken, men jeg vidste det da
ikke før jeg uheldigvis faldt over en beskrivelse af plottet.

Folk har så travlt med at råbe SPOILER, når andre folk glemmer det. Hvorfor
så klandre folk for når de husker det? Better safe than sorry!

/Brian

Fra : John Sahl

Dato : 27-07-02 18:29

Brian Nielsen <bn73@worldonline.dk> wrote:
> Folk har så travlt med at råbe SPOILER, når andre folk glemmer det.
> Hvorfor så klandre folk for når de husker det? Better safe than sorry!

Ok

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 28-07-02 02:17

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Folk har så travlt med at råbe SPOILER, når andre folk glemmer det.
Hvorfor
> så klandre folk for når de husker det? Better safe than sorry!

Fordi advarslen, som det jo er, ikke har den ønskede effekt, når folk der
ikke har set filmen, undlader at læse inslægget af frygt for at få spoleret
handlingen, og folk der har set filmen får heller ikek noget ud af det.

Desuden synes jeg ikke filmen fejlede noget som helst. Jeg morede mig
kosteligt.

Og nu da overskriften alligevel indeholder en spoiler advarsel: Who let the
dogs out? ....

Joakim

Fra : Per Kristensen

Dato : 26-07-02 09:50

"Lars B." <lbe@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lara Flynn Boyle duer ikke som skurk, hun er ikke "skurket nok"
>
> Kort sagt, det er en kedelig film, som man sagtens kan være foruden.

Jeg syntes filmen er ganske OK. Der er masser af sjove ting i den, men
historien er ikke noget at råbe hurra for. Faktisk syntes jeg historien
minder temelig meget om 1'eren på nogle områder. Jeg syntes heller ikke
filmen havde nogen form for spænding eller medrivningseffekt, men den levede
kun på de humoristiske scener. Det virkede også lidt som om at man som
første prioritet har haft at opfinde nye mærkelige aliens og ting, som
skulle overgå den første film. Anyway jeg syntes filmen stort set leverer
hvad man kan forvente af den slags film.

Ps. Knoxville vinder vist ingen Oscar for sin rolle.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 27-07-02 11:50

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message

> Ps. Knoxville vinder vist ingen Oscar for sin rolle.

Nu jeg tænker over det kan jeg faktisk ikke huske hvad der skete med hans
rolle - Jeg synes ligesom bare at han forsvandt. Er der nogen der kan
hjælpe?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-07-02 11:04

Lars B. skrev:

> Jokesne er for det meste ikke sjove.

Folk morede sig da ellers meget højlydt i biografen. Men jeg er enig.
Der var mere "hehe" end "ROFL".

> Sampillet mellem Tommy Lee Jones og Will Smith fungerer ikke.

Nej, hvilket var en overraskelse. Tommy Lee Jones virkede træt hele
filmen igennem af uvist årsag. Jeg havde ventet en større forskel før og
efter deneurolyzeren.

> Kort sagt, det er en kedelig film, som man sagtens kan være foruden.

Jeg er temmelig enig i din anmeldelse. Jeg så filmen i aftes, men har
allerede glemt den. Det var skægt at se Johnny Knoxville og Michael
Jackson, men de var dybt ubetydelige for filmen. Lara Flynn Boyle var
sød, men den lignende skurk i Dude Where's My Car var bedre (hvilket
ikke siger så lidt).

--
Mvh. Peter
Jeg søger en to- eller treværelses lejelejlighed i København hurtigst

Fra : Rune Zedeler

Dato : 28-07-02 22:01

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Jeg er temmelig enig i din anmeldelse. Jeg så filmen i aftes, men har
> allerede glemt den. Det var skægt at se Johnny Knoxville og Michael
> Jackson,

Michael Jackson? Argh, ham lagde jeg slet ikke mærke til - og IMDB er
ikke til meget hjælp.
Hvad lavede han? (Please, ladikke dette betyde, at jeg bliver nødt til
at se filmen igen)

-Rune

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 28-07-02 22:55

Rune Zedeler skrev:

> Michael Jackson? Argh, ham lagde jeg slet ikke mærke til - og IMDB er
> ikke til meget hjælp.

Hvordan kan man undgå at bemærke ham? Han faldt måske i med de andre
aliens? Nuvel, han spillede (vist nok) sig selv, der på storskærm
plagede Zed om at få lov at blive MiB'er. Han fik ikke lov.

Fra : Martin Helbo

Dato : 29-07-02 14:01

> Hvordan kan man undgå at bemærke ham? Han faldt måske i med de andre
> aliens? Nuvel, han spillede (vist nok) sig selv, der på storskærm
> plagede Zed om at få lov at blive MiB'er. Han fik ikke lov.

Agent M! He he, det gnækkede jeg også lidt af.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 26-07-02 14:05

"Lars B." <lbe@mailme.dk> wrote in message
> Vi var inde og se Men In Black II igår, og sikke en skuffelse. Den er der
> sq ikke meget ved!

> Kort sagt, det er en kedelig film, som man sagtens kan være foruden.

Jeg er kun delvist enig, Det er rigtigt at samspillet ikke fungerer lige så
godt som i den første, men jeg synes stadig at det holder, og TLJ er altså
lidt sej.
Det er meget sjovt at se hvor ydmyg J bliver da K kommer tilbage i styrken,
han er pludselig ikke den seje agent mere.

Historien er vel hvad man kan forvente, jeg havde ikke de helt store
forventninger til filmen, andet end at jeg skulle grine meget højt af en
syngene hund i en bil, og jeg blev positivt overrasket.

Man kan sagtens være foruden, men IMO er filmen en positiv oplevelse, dog
skal man ikke forvente samme magi som i etteren, da den ganske enkelt ikke
er der.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk