Office XP ødelægger internet delen?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-07-02 01:44

Hej alle

Jeg har på et tidspunkt installeret Word fra office XP. Desværre installerer
den også outlook, fordi det ikke kan vælges fra. Men det afstedkom en masse
problemer i begge outlook versioner, ligesom hele internet delen er blevet
temmelig ustabil. Jeg har før oplevet dette fænomen, blot for tre fire år
siden.

Office laver tilsyneladende ged i et eller andet. Hvad pokker gør man for at
få det til at virke...

Claus

Fra : Søren Blom

Dato : 26-07-02 12:33

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev

> [...]
> problemer i begge outlook versioner,
> Office laver tilsyneladende ged i et eller andet. Hvad pokker gør man for

Du skal slette den gamle version af Outlook og bruge Outlook XP; du kan ikke
have begge versioner af Outlook installeret, så skulle det virke.

--
Søren Blom
soren@blom.dk