Just another Sunday morning - hvem har lav~
Fra : Jonas E

Dato : 26-07-02 01:08

Jeg tror nok sangen hedder Easy.
Omkvædet går noget i retning af:

It's so easy
Just another sunday morning

Hvem er det der har lavet den og hvad hedder den ?

Fra : Lars B.

Dato : 26-07-02 07:23

In article <Rp009.174$2N1.52079@news010.worldonline.dk>, fatdet@nospam.dk
says...

> Jeg tror nok sangen hedder Easy.
> Omkvædet går noget i retning af:
>
> It's so easy
> Just another sunday morning
>
> Hvem er det der har lavet den og hvad hedder den ?

The Commodores - Easy (1977) fra albummet Commodores. Nummret er skrevet
af Lionel Richie.
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 26-07-02 08:34

> The Commodores - Easy (1977) fra albummet Commodores. Nummret er skrevet
> af Lionel Richie.
> --

Desuden har Faith No More lavet et cover af den for en 5-8 år siden.

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 26-07-02 09:44

> Desuden har Faith No More lavet et cover af den for en 5-8 år siden.

- findes på albummmet Angel Dust

ras

Fra : Ole Thomsen

Dato : 26-07-02 11:55

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> wrote

> - findes på albummmet Angel Dust

Var ikke med i første tryk af Angel Dust.
Så jeg har to

Ole Thomsen

Fra : Rolf Ehrenreich Thor~

Dato : 26-07-02 16:57

Ole Thomsen wrote:
> Var ikke med i første tryk af Angel Dust.
> Så jeg har to
>
> Ole Thomsen

Er heller ikke med på min amerikanske udgave af Angel Dust. Har istedet
købt singlen "Songs To Make Love To" hvor den er med. Her er den
desværre i et lidt mere sovset arrangement, der ikke klæder sangen.
Angel Dust udgaven er klart at foretrække.

Rolf

Fra : rasmus carlsen

Dato : 26-07-02 17:04

- men den var på min udgave ...!