MS Windows
briani 27239
Alternativ til Realplayer?
Fra : Madsen

Dato : 26-07-02 00:48

Hej,

Jeg er en af dem der ikke bryde mig om Realplayer, men samtidig kunne
det nu være rart at man kunne afspille *.ram-filer engang imellem.
Findes der da for hulen ikke en lille, smart og lettilgængelig
afspiller uden alverdens ragelse og funktioner som er hurtig og stabil
og som kan afspille *.ram-filer når nu MediaPlayer åbenbart ikke kan?

Den skulle gerne kunne køre under Win2000 og XP.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-07-02 01:38

Fri, 26 Jul 2002 01:48:17 +0200, skrev Madsen
<nospam@madsen.tdcadsl.dk>:

>Findes der da for hulen ikke en lille, smart og lettilgængelig
>afspiller uden alverdens ragelse og funktioner som er hurtig og stabil
>og som kan afspille *.ram-filer når nu MediaPlayer åbenbart ikke kan?

Nej, real.com vil ikke sælge licenser til andre
softwareproducenter.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-07-02 02:09

En *.ram fil er ikke en musik fil men en fil der bruges til at pege på
*.ra filen der streames fra serveren.
Jeg kender ikke andre afspillere der støtter ra formatet.

Fra : Madsen

Dato : 26-07-02 02:11

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Nej, real.com vil ikke sælge licenser til andre
> softwareproducenter.

Øv. Så er der dømt boykot herfra.

Madsen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-07-02 17:08

> Jeg er en af dem der ikke bryde mig om Realplayer, men samtidig kunne

Kig på UltraPlayer...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Madsen

Dato : 26-07-02 17:40

Peter Loumann skrev:

> Det er den også. Svjh kan den kun spille *.ram, hvis du har real
> plaer installeret også. Men du slipper da for at se på det skidt.

Ja, men når jeg alligevel skal installere Realplayer, så kan jeg
ikke bruge den, men ellers tak. :)

> Den kører udmærket på min Xp.

Ok.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-07-02 18:24

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

[UltaPlayer:]
>Ja, men når jeg alligevel skal installere Realplayer, så kan jeg
>ikke bruge den, men ellers tak. :)

Jeg er som sagt ikke sikker, du kan jo prøve at læse på det.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 26-07-02 17:13

Jesper G. Poulsen skrev:

> Kig på UltraPlayer...

Den ser interessant ud, men er tilsyneladende ikke WinXP-kompatibel.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-07-02 17:30

> [...]

installeret også. Men du slipper da for at se på det skidt.

>men er tilsyneladende ikke WinXP-kompatibel.

Det havde jeg ikke set. Den kører udmærket på min Xp.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk