Neverwinter Nights..
Fra : SonofonoS

Dato : 26-07-02 01:03

Hej NG.

Vi er to som har brugt godt tre uger på NWN. Vi har spillet sammen igennem
hele spillet og er nu kommet til chapter 3. Kan det virkelig passe at vi
bare smadre os igennem monstrene! Orc warriors og stone golems og hvad ved
jeg, de flyver rundt. Vi synes det er lidt for nemt (Vi spiller henholdsvis
en fighter og en wizard). Og xp giver det heller ikke. Kun lige hvis der er
en enkelt eller to seje gutter i banen! Så får vi måske 150-200 xp pr mand,
men ellers er det ikke mere en 2-20 xp pr. dræbt monster! Det er jo en del
at dræbe når man mangler 5000xp for at stige!!! Vi er begge lvl 13 og har
fulgt historien, uden at få xp andre steder fra. Altså fra andre baner og
sådan, så det er ikke fordi vi har "snydt". Er der andre der har lignende
oplevelser? Vi synes det er ved at være lidt kedeligt og vi har faktisk ikke
mødt en ordentlig modstander siden chapter 1! Det er sgu lidt skuffende! Vi
spiller endda med D&D Hardcore rules.

Med venlig hilsen

2 fortvivlede NWN-spillere...

Fra : CL

Dato : 26-07-02 01:31

On Fri, 26 Jul 2002 02:03:28 +0200, "SonofonoS"
<SonofonoS@hotmail.com> wrote:

> [...]
>mødt en ordentlig modstander siden chapter 1! Det er sgu lidt skuffende! Vi

Jeg er (desværre) helt enig.. Selv med hardcore rules er NWN for nemt.
Jeg traskede igennem det i single-player, ene mand uden henchman
(brugte alt for mange resourcer på at holde fyren/tøsen i live)..
Spillede fighter (gladiator) og der var ærlig talt ikke den store
udfordring at finde.. Kun nogle enkelte stedder var jeg en smule
presset.. Ellers var det bare "mejetærsker" taktik :-/

/ Casper

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-07-02 03:58

"CL" <disposable04@offworld.dk> wrote in message

Vi

Der er den sidste mulighed - at vælge det sværeste. Det er så desværre ikke
ægte D&D men sværere bliver det.

Mvh.:
Peter Jensen