MS Windows
briani 27239
WinXP og et javascript problem??
Fra : PsHdO

Dato : 25-07-02 23:32

Hej.
Jeg har et underligt problem på min ene maskine.
Jeg har her to WinXP og én Win98 maskine.
Den ene WinXP og Win98 maskine kan fint se denne side:
http://hjem.get2net.dk/nokia_dvb/dan/index2.html

Men min anden WinXP maskine kan ikke se menu´en i venstre side, det ser på
den ud precis som hvis et billede ikke bliver loadet, altså et rødt "X" i en
ramme.

Jeg har fundet en forskel i de to XP-maskiner, men hvordan jeg retter den
aner jeg ikke....
På den der "virker":
Under "internetindstillinger" og fanen "avanceret" er der et menu-punkt med
"Microsoft VM" med 3 punkter derunder der heder noget med java.

På den der ikke virker findes disse menu-punkter ikke.
Er det det der er galt ??
Og hvordan retter man det ??

Mvh.
PsHdO
Peter

Fra : N/A

Dato : 26-07-02 23:38

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-07-02 23:38

"scn" <scn@invalid.xx> skrev i en meddelelse news:ahpumr$qf0$1@sunsite.dk...

> Så kommer en liste på ca 17.
> Virtual Machine er så denne her ca. nr 12
>
> Sikkerhedsopdatering, 4. marts 2002 - (Dato for udgivelse: July 10,
> 2002)
> Overførselsstørrelse: 5.2 MB
> Denne opdatering løser sikkerhedsproblemet "Java Applet Can Redirect

Bortset fra, at MS af ukendt årsag har fjernet denne opdatering, så den kan
ikke downloades hos dem mere.
For nogle dage siden, blev den postet i dk.binaer så der kan man formentlig
stadig nå at hente den, inden den bliver slettet.

Kurt

Fra : Edmund

Dato : 27-07-02 07:10

Kurt B. Andersen skrev:

> [...]
> For nogle dage siden, blev den postet i dk.binaer så der kan man
> formentlig stadig nå at hente den, inden den bliver slettet.

Den er ikke fjernet.

Edmund

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-07-02 11:23