Indlæg postet for BW: Kondom&Skam/Historie
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-07-02 22:00

Notits:
Bo Warming har af underlige årsager problemer med at komme på og mener at
det skyldes lukning pga. klager over ham.
Derfor har han også bedt mig poste følgende indlæg for ham ligesom Steen har
postet et andet.

Jeg fatter ikke lige hvem det er, der i givet fald har klaget, men jeg
finder selv at det er afsindig dårlig netikette og decideret krystermoral,
hvis man klager UDEN at advare om det først og UDEN at skrive at man har
gjort det. Hvorfor ikke bare killfiltre manden eller blot ignorere ham, hvis
man ikke kan lide ham? I modsætning til Mosegaard er han jo ikke ude på at
"stalke" folk, men kræver blot sin ytringsfrihed. Problemet er bare at hans
emner ikke altid er afgrænsede.

Jeg har skimmet indlægget igennem og er 100% klar til at stå til regnskab
for at det er relevant i dss.

-----

Dyr elsker ikke kun sammen når brunst og avl er formål.

Aber klør/pelssoignerer hinanden for at signalere status, og de har samleje
af helt samme grund.

Haremsejere straffer de rivaler, der forgriber sig på deres hunner, og den
der har set sit snit til det, opfører sig skamfuldt - det der giver
selvtillid og status er at have erobret sig ret til omgang med høj-status
hiunner.

Sådan er det også med mennesker, og da oldtidsfolk var glade for
fornøjelsessex og ville dyrke det uden risiko for graviditet, så lavede man
barriere, der holdt sæd væk fra æg,

Tidlige pessarer fremstilledes af halve citroner eller tørret kamellort.

Især pga kønssygdom fik Casanova- og DonJuan-typer lyst til et kondom, og de
første var af dyretarme.

Det var ikke skamfuldt men fint og dyrt - og det var også de første gummier,
men de blev omkring 1950 så billige at alle kunne bruge dem og det blev
snart forbundet med skam, at pigen insisterede på denne beskyttelse.

De der kunne få en smuk pige til at elske med dem uden, ævlede løs om at
kondom ikke holder til deres virile erotik og at det føles dårligt.

Der har nok været op mod 1% kondombrist dengang,

Efterhånden blev det ikke længere så skamfundt at tale om sex for både over
og underklasse og alle skulle have en mening, og kopierede den fra
overklassens pralhalse, og læger designede forskning, der befæstede myten om
upålidelighed,

Samtidig mistænkeliggjordes "afbrudt samleje" der længe havde været
vigtigste svangerskabsforebyggende middel og som nok er 99,9% sikker, når
manden er fast besluttet på at trække sig ud i tide.

Da dette er nemt, er det også nemt at man kort før man kommer, trækker sig
lidt ud og ser eller føler, at kondomet stadig er helt - så selv hvis
fabrikationsfejl, kan kondombrug være en 100% sikker metode.

Man skal være en selvhøjtidelig nar, hvis man gør det til et kæmpeproblem
med lidt afbræk i sexlegen. Forstyrrelse midt i et måltid er heller ikke
rart, men det er også bagatel, i den store sammenhæng.

Afgørende for kondomets ry er rygtedannelsen. Den går på, at det er en
dårlig nødløsning, for nybegyndere uden en varigt forelsket parter.

Nogle mænd og kvinder er sikre på, at de kan mærke forskel, og at det er en
grim forskel. Troen kan flytte bjerge

Andre mænd og kvinder er sikre på, at det ikke mærkes, og at hvis det går i
stykker, er det så sjældent at det ikke bør bekymre. Disse personer er ikke
meget opsøgt af journalister og forskere.

Formodentlig er disse personer fri for selvbedrag.

At lyde smart er umådelig vigtigt for de unge. Er en myte etableret, så
ændres den ikke nemt.

Fra : John Sahl

Dato : 25-07-02 22:21

Anders Peter Johnsen <anderspj@post.tele.dk> wrote:
> Notits:
> Bo Warming har af underlige årsager problemer med at komme på og
> mener at det skyldes lukning pga. klager over ham.

Hvis han mener det er en underlig årsag så lyver han, for han er blevet
advaret om at det vil ske. Desuden har manden jo prøvet det før.

> Derfor har han også bedt mig poste følgende indlæg for ham ligesom
> Steen har postet et andet.

Jeg håber du ved hvad du går ind til.

FUT: dk.snak.snik

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vind 25.000kr til at forsøde sommeren med.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-07-02 22:35

> Hvis han mener det er en underlig årsag så lyver han, for han er blevet
> advaret om at det vil ske. Desuden har manden jo prøvet det før.

Og det legitimerer hvad?

Hvorfor klages der?

Mener man at han "spammer" eller kan man bare ikke lide hans opfattelser?

Jeg kan ikke huske hvem der engang sagde de vise ord: "Jeg er dybt uenig i,
hvad du siger, men jeg vil kæmpe til min død for at du har ret til at sige
det".

Det drejer sig om ytringsfrihed.

Jeg kan ikke personligt tage at d'herrer pædofile i denne gruppe sidder og
udbreder sig om pædofiliens vidunderlighed, men så svarer jeg dem da
direkte, hvad jeg mener om dem og deres udsagn i stedet for at klage til
deres udbyder?

Krystermentalitet.

Og nu er vi vist ved at blive OT?
(jeg tror ikke din FUT virker...)

Anders Peter Johnsen

Fra : John Sahl

Dato : 25-07-02 22:49

Anders Peter Johnsen <anderspj@post.tele.dk> wrote:
> Og det legitimerer hvad?

Manden ved hvordan man bør opføre sig, men gør det trods
advarsler om konsekvensen ikke.

> Hvorfor klages der?

Bl.a. fordi manden poster off-topic og sender cc til folk som specifikt
har udbedt sig at han ikke gør det.

> Mener man at han "spammer" eller kan man bare ikke lide hans
> opfattelser?

Se ovenstående.

> Jeg kan ikke huske hvem der engang sagde de vise ord: "Jeg er dybt
> uenig i, hvad du siger, men jeg vil kæmpe til min død for at du har
> ret til at sige det".

Hvorfor tror du usenet er inddelt i emner? Det er for at man poster
sine emner hvor de hører til.

> Det drejer sig om ytringsfrihed.

Og om at overholde netiketten.

> [...]
> sidder og udbreder sig om pædofiliens vidunderlighed, men så svarer
> jeg dem da direkte, hvad jeg mener om dem og deres udsagn i stedet

De er on-topic så hvad er det lige du vil klage over? At du ikke er enig
i deres holdninger gør ikke at du kan klage over dem.

> Og nu er vi vist ved at blive OT?
> (jeg tror ikke din FUT virker...)

Jeg glemte at sætte den. Undskyld.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : T'abula R'asa

Dato : 25-07-02 23:18

APJ:

> Jeg kan ikke huske hvem der engang sagde de vise ord: "Jeg er dybt
> uenig i, hvad du siger, men jeg vil kaempe til min doed for at du
> har ret til at sige det" [Voltaire. psw.].

> Det drejer sig om ytringsfrihed.

> Jeg kan ikke personligt tage at d'herrer paedofile i denne gruppe
> sidder og udbreder sig om paedofiliens vidunderlighed [ukorrekt. psw.],
> men saa svarer jeg dem da direkte, hvad jeg mener om dem og deres
> udsagn i stedet for at klage til deres udbyder [good luck. psw.].

Right. Det maa vaere derfor, denne gentagende gange har forsoegt at
lukke min mund med lidet skjulte trusler om politianmeldelse.
Ikke at det dog bekymrer mig.

Peter S. Winding, sexualkritisk antipaedagog og paedofil.
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-07-02 23:45

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en meddelelse
> APJ:

> Right. Det maa vaere derfor, denne gentagende gange har forsoegt at
> lukke min mund med lidet skjulte trusler om politianmeldelse.

"Truslen" om politianmeldelse handler om at det skal være mig en udsøgt
fornøjelse at melde dig, hvis dine indlæg begynder at om overgreb på en måde
hvor jeg kan have grund til at formode at du har udført dem.
For dèt er simpelt hen konsekvenen, idet det vil være min borgerpligt.
Og min samvittighed vil være ren som sne.

> Ikke at det dog bekymrer mig.

Hvad kværulerer du så over?

Du har vel ikke overgreb i tankerne...eller har du netop det?

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 26-07-02 10:41

"John Sahl" <spamtrap5@mandezonen.dk> wrote in message
> Hvis han mener det er en underlig årsag så lyver han, for han er blevet
> advaret om at det vil ske. Desuden har manden jo prøvet det før.

Desværre er der ingen, der har advaret. Der var gode vibrationer ved
dss-fest, hvor jeg drak mig fuld sammen med hyggelige mennesker , hvoraf
dog en enkelt, John Sahl, fortalte at af tidsgrunde : killfilter på mig
Dem der oplever offtopic i mine indlæg, er vist dem der har hørt rygter og
aldrig læst indlæggene, måske pga filter. Dem om det

Selvfølgelig er det ikke løgn at udbyder pludselig lukkede og min
forespørgsel er blevet besvaret af udbyder med oplysning om at noget er i
strid med www.usenet.dk, MEN ET EKSEMPEL PÅ OT-INDLÆG eller lignende
præcisering kan altså ingen give.
Så jeg er dømt pr kafkaproces - uden anklageskrift, uden beviser.

Skidt pyt - internettet har sine børnesygdomme - de er nødvendige for at vi
kommer videre, og klagere lærer blot at ignorere, hvad de ikke kan lide.

Tak for megen sympati incl postbudhjælp - selvfølgelig kan man ikke komme i
strid med sin udbyder, ved således at citere, hvad jeg jo også har skrevet
www.glistrup.com

Fra : Michael

Dato : 26-07-02 16:22

> Hvis han mener det er en underlig årsag så lyver han, for han er blevet
> advaret om at det vil ske. Desuden har manden jo prøvet det før.

Jeg kan ikke forstå I har så meget i mod ham... Det er jo relevant,
det han skriver, og hører til i denne NG.

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : John Sahl

Dato : 26-07-02 16:44

Michael <trashcan@trashcan.dk> wrote:
> Jeg kan ikke forstå I har så meget i mod ham... Det er jo relevant,
> det han skriver, og hører til i denne NG.

Men det gør det du skriver ikke, hold venligst denne debat i de der
til oprettede grupper.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Martin Kristensen

Dato : 25-07-02 22:35

Anders Peter Johnsen wrote in message
<3d4066f4$0$13950$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
ude på at
>"stalke" folk, men kræver blot sin ytringsfrihed. Problemet er

Ja, det er fuldstændigt latterligt at forfølge folk pga. det de
skriver. Jeg har aldrig været generet af BW's indlæg, selvom de
mange gange er lange, uforståelige og lidt langt ude i forhold
til en gruppes primære emne. Men man kan jo bare lade være med at
læse dem. Hvor svært kan det være?

Mvh.
Martin Kristensen

Fra : John Sahl

Dato : 25-07-02 22:50

Martin Kristensen <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> wrote:
> [...]
> mange gange er lange, uforståelige og lidt langt ude i forhold
> til en gruppes primære emne. Men man kan jo bare lade være med at

Hold venligst debatten om enkeltpersoner ude af gruppen, de er
off-topic og hører ikke til her.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Henning

Dato : 26-07-02 02:16

> [...]
> mange gange er lange, uforståelige og lidt langt ude i forhold
> til en gruppes primære emne. Men man kan jo bare lade være med at

Ovenstående er off-topic i forhold til fundatsen, så vær rar
at flytte diskussionen over i en relevant gruppe.

MVH
Henning

fut. news:dk.admin.netikette

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 25-07-02 23:13

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det skyldes lukning pga. klager over ham.
> Derfor har han også bedt mig poste følgende indlæg for ham ligesom Steen

*PLONK*

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-07-02 23:46

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@fjern.bruus.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> har
>

> *PLONK*

Nå.

Hvis du overhovedet gad at læse indlægget ville du vide at Bo faktisk er
on-topic i dette indlæg..

Anders Peter Johnsen

Fra : Henning

Dato : 26-07-02 02:20

> Hvis du overhovedet gad at læse indlægget ville du vide at Bo faktisk
er
> on-topic i dette indlæg..

Dit indlæg er off-topic i følge fundatsen, flyt venligst
diskussionen over i en relevant grubbe.

MVH
Henning

fut. news:dk.admin..netikette

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-07-02 11:27

"Henning" wrote...

> Dit indlæg er off-topic i følge fundatsen, flyt venligst
> diskussionen over i en relevant grubbe.

Lær at stave til gruppe før du kværner flere henstillinger ud.

/Peter

Fra : T'abula R'asa

Dato : 25-07-02 23:56

Og paradoksalt er det i oevrigt, at BW altid selv taler for og om
det frie ord. Dennes forbillede, MG (incl. foelgeskab), staar for
alt andet end dialog: http://www.demos.dk/67.htm

PSW, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

--

AFA, c/o Kafa-X,
Korsgade 19, kld.

http://www.antifa.dk
NO RACISM

Fra : Bo Warming

Dato : 26-07-02 18:12

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in message

Ovennævnte skribent og mange andre kan skrive 100% offtopic uden at nogen
klager
Klagerne mod mig viste sig tynde og jeg er på igen, men alle bør bemærke at
STASI HOLDER HÅNDEN OVER STASI, så kun magthavernes politiske modstandere
skal have besvær med at komme på nettet igen.

> Og paradoksalt er det i oevrigt, at BW altid selv taler for og om
> det frie ord. Dennes forbillede, MG (incl. foelgeskab), staar for
> alt andet end dialog: http://www.demos.dk/67.htm

Vi står helhjertet for afskaffelse af censur fx §266b.
Der er dog nogle i partiet der bifalder nuværende censur mod børneporno.
"Demos" står for vold - og på deres ovennævnte hjemmeside fordrejer de
skændelsepisoden, hvor deres maskerede tæskehold overfaldt Glistrup, men
blev jaget væk af tilfældige , unge korthårede blandt tilhørerne , som
ingen kan kritisere for noget.(men Demos kalder dem "vagtværn")
Vi er for dialog og ordets magt - de andre kan kun slås og bruge køllernes
magt og stenkastenes magt.
Her burde vist futtes til dk.politik, og jeg har igen og igen på
dk.snak.snik bedt om hjælp til hvordan man futter, hvilket Chokmah har
lovet, at jeg kan få oplyst der, men ingen vil hjælpe en som mig. Måske
nogen vil her?

Ligesom jeg, står Glistrup for den totale ytringsfrihed og åben debat, uden
censur-terror og mundkurv-forsøg, som det stalinistiske overgreb, jeg lige
har afværget.

Vedr børneporno har retsvæsenet afsløret sig som skaber af justitsmord ved
at kriminalisere nettets tegninger af børns liderlige smil og fototrick,
hvor porno for de der har smag for børn, kan laves uden at nogen skuespiller
krænkes. Pr computer kan man jo ændre ansigt så det bliver ukendeligt,
fjerne tøj, sammensætte to personers billeder til omfavnelser osv osv.
At også dette straffes, viser at disse bekrigere af pædofili-spøgelset har
ingen interesse i at beskytte børn mod overgreb -. de vil kun censur for
censurens skyld.
Den manipulerede teknik-porn betyder jo at børn beskyttes mod at blive
brugt til optagelser (og de der ser ved skærmen, behøver ikke misbruge børn)

Vi lader lige stå et øjeblik, at 100% politisk offtopic kritiseres aldrig,
når det kommer fra stalinisterne (kun os frihedsfolk skal have mundkurv på):
Af alle på dss er jeg nok den mindst racistiske - jeg har arbejdet i 4 år
med at afskaffe sult og sygdom i asiatiske og afrikanske ulande, og jeg er
gift med en asiat - men er man ikke uniformeret autonom, lægges man for
blindt had, bl.a. af afsenderen til dette indlæg:

Fra : John Sahl

Dato : 26-07-02 19:02

Bo Warming <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:
> [...]
> afrikanske ulande, og jeg er gift med en asiat - men er man ikke
> uniformeret autonom, lægges man for blindt had, bl.a. af afsenderen

Totalt off-topic posting. Klage afsendt til udbyder.

FUT dk.admin.netikette

Fra : HrSvendsen

Dato : 27-07-02 04:32

T'abula R'asa skrev:

> Og paradoksalt er det i oevrigt, at BW altid selv taler for og
> om det frie ord. Dennes forbillede, MG (incl. foelgeskab),
> staar for alt andet end dialog: http://www.demos.dk/67.htm

Blablabla. Hvad i alverden har ovenstående at gøre med
dk.snak.seksualitet? Og forresten holder du dig ikke tilbage,
hvad angår latterlige trusler om politianmeldelse.

Fut: news:dk.admin.netikette

Gad vide om superklageren John Sahl klager til din udbyder over
dine gentagne OT-indlæg? Nåh nej - det er vist mest noget, der
gælder BW.

--
Optimér udseendet af indlæg i nyhedsgrupper.
http://home.in.tum.de/~jain/software/quotefix.php

Fra : Henning

Dato : 27-07-02 13:14

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Blablabla. Hvad i alverden har ovenstående at gøre med
> dk.snak.seksualitet? Og forresten holder du dig ikke tilbage,
> hvad angår latterlige trusler om politianmeldelse.
>
> Fut: news:dk.admin.netikette

Dit indlæg er også off-topic, men du burde lige
sikre dig, at du også reelt sætter fut og ikke bare
X-poster til 2 grubber

> Gad vide om superklageren John Sahl klager til din udbyder over
> dine gentagne OT-indlæg? Nåh nej - det er vist mest noget, der
> gælder BW.

Hvis du lige undersøger hans indlæg, kan du se, han sender
fra en annonym server hvor hans danske IP ikke offentliggøres!
Uanset hvad du eller jeg synes om pædofili, så er det faktisk
on-topic at skrive og debattere denne form for seksualitet og
er kun begrænset gennem reglerne om frihed under ansvar

MVH
Henning

fut. news:dk.admin.netikette
( som det var tænkt fra den foregående skribents side)

Fra : Kenneth N. Rasmussen

Dato : 26-07-02 05:02

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> emner ikke altid er afgrænsede.
>
> Jeg har skimmet indlægget igennem og er 100% klar til at stå til regnskab

Hallo Anders, du må være typen der ikke kan lide at have internet, klage er
afsendt.
Og grunden ????, du poster for folk der har fået linien klippet, tror helt
sikkert din/vores ISP sætter pris på den slags.

SNIP en masse

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-07-02 10:03

"Kenneth N. Rasmussen" <knr@hudii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og grunden ????, du poster for folk der har fået linien klippet, tror helt
> sikkert din/vores ISP sætter pris på den slags.

Og du må tilsvarende være typen der ikke går ind for ytringsfrihed og mener
at manden skal underlægges total censur fordi nogle krystere vil lukke ham?

Så længe Bo har noget på hjerte, som er _on-topic_, så kan jeg ikke rigtig
se hvad der skulle forhindre mig i at hjælpe ham med at sende det?

Skulle der eksistere forbud imod den slags?

Hvad er det dog for en grotesk smålighed, der gør at folk er så hidsige på
ham? Ja, manden skriver nogle underlige ting og afsøger nogle teoretiske
ekstremer, og hvad så?

Det burde han da for helvede have ret til i et moderne samfund? Han er jo på
ingen måde halvt så personfarlig som jer andre, der vil lukke folks
internetforbindelser?

Anders Peter Johnsen

Fra : John Sahl

Dato : 26-07-02 10:36

> [...]
> Så længe Bo har noget på hjerte, som er _on-topic_, så kan jeg ikke
> rigtig se hvad der skulle forhindre mig i at hjælpe ham med at sende

Dit valg.

> Skulle der eksistere forbud imod den slags?

Ved jeg ikke endnu. Prøv at spørge i dk.admin.netikette eller
misbrugsgruppen.

> Hvad er det dog for en grotesk smålighed, der gør at folk er så
> hidsige på ham? Ja, manden skriver nogle underlige ting og afsøger
> nogle teoretiske ekstremer, og hvad så?

Du ved jo godt at det ikke er derfor, men fordi han poster off-topic
og bliver ved med det gennem flere måneder og mange vejledninger
om at det er forkert.

> Det burde han da for helvede have ret til i et moderne samfund? Han
> er jo på ingen måde halvt så personfarlig som jer andre, der vil
> lukke folks internetforbindelser?

Dit indlæg er off-topic i denne gruppe, hold venligst de debat i de der
til hørende grupper.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-07-02 19:10

"Kenneth N. Rasmussen" <knr@hudii.dk> wrote in message

> [...]
> Og grunden ????, du poster for folk der har fået linien klippet, tror helt
> sikkert din/vores ISP sætter pris på den slags.

Du husker lige mig, ikke? Jeg har også lige postet et indlæg på vegne af Bo
Warming.

--
-Jens B.

Fra : mc

Dato : 26-07-02 19:19

"Kenneth N. Rasmussen" <knr@hudii.dk> wrote in message

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> wrote:
[SNIP om BW]
> [...]

Næ, Anders. De virkelige "stalkere" ser ud til at være folk der ustandseligt
må poste deres personlige meninger om BW.

[SNIP endnu mere]
> Hallo Anders, du må være typen der ikke kan lide at have internet, klage
er
> afsendt.

Latterligt.

> Og grunden ????, du poster for folk der har fået linien klippet, tror helt
> sikkert din/vores ISP sætter pris på den slags.

Nå Anders får cuttet linjen skal jeg nok poste for dem begge. :)

mvh mc

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-07-02 04:21

"mc" <dd@ee.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Næ, Anders. De virkelige "stalkere" ser ud til at være folk der
ustandseligt
> må poste deres personlige meninger om BW.

Enig.

> [SNIP endnu mere]
> er
>
> Latterligt.

> Nå Anders får cuttet linjen skal jeg nok poste for dem begge. :)

På forhånd tak! ;-D

"Sand demokratisk offervilje?"

Anders Peter Johnsen

Fra : LR

Dato : 28-07-02 13:31

mc skrev i meddelelsen <9ng09.379$3k2.14229@news010.worldonline.dk>...

>Nå Anders får cuttet linjen skal jeg nok poste for dem begge. :)

Det er der næppe fare for. Jeg tror, der er nogle mennesker, der har en
højst, højst urealistisk opfattelse af, hvor let det er, at få
internewudbydere til at lukke folks konti. I øvrigt er der jo ikke just
mangel på internet-udbydere.

Lars

Fra : T'abula R'asa

Dato : 27-07-02 12:00

PSW:

"HrSvendsen":

> [...] Hvad i alverden har ovenstaaende at goere med dk.snak[...]

Ovenstaaende har med BWs selvmodsigende skriverier at goere i DSS, hvad
jeg allerede een gang har gjort opmaerksom paa. Denne benytter enhver
taenkelig lejlighed til at tale for " frihed og lykke ", men stoetter
i virkeligheden op omkring en gruppe af mennesker, som arbejder paa at
begraense samme. Det finder jeg mere end relevant at formidle videre
til andre sexuelle afvigere her i DSS, som maatte sidde med en naiv
forestilling om, at de ikke selv ville blive hentet og henrettet.

Men jeg vil for fremtiden undlade at kommentere sagen yderligere.

Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

--

AFA, c/o Kafa-X,
Korsgade 19, kld.

http://www.antifa.dk
NO RACISM

Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-02 12:52

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in message

Jeg har gennem alle årene og i snese af mine indlæg udtrykt varm sympati for
TOLERANCE OVERFOR AFVIGERE, DER IKKE ER VOLDELIGE
;Med videnskabelige argumenter, har jeg kæmpet den sag vedr
pædofili-liberalisering, som også Peter kæmper .
Selvom han har noget i klemme, og jeg kun er abstrakt idealistisk
frihedskorsfarer, og selvom han ikke skylder mig noget for min kamp for hans
interesser, så overrasker nedenstående unfair angreb ganske meget

> [...]
> til andre sexuelle afvigere her i DSS, som maatte sidde med en naiv
> forestilling om, at de ikke selv ville blive hentet og henrettet.

Hvem vil blive "hentet og henrettet"??? - Ingen i Z, DF, DDF eller lignende
har udtrykt intolerance overfor bøsser. En ledende bøsse dræbtes af de
autonome for at mene som os i Holland(Kim Fortuyn).

Glistrup er manden jeg har lært min extreme liberalisme vedr pædofili af. Og
eneste juridiske sag vedr bøsser i politisk sammenhæng - udover
nørrebromuslimernes stening af et bøsseoptog - er at en indre missionsk jysk
kvinde mente at Aids er bibelsk straf over afvigerne. Hun tabte sin
retssag(§266b) så vidt jeg husker. Friheds-spekteret af dansk politik
blandede sig ikke i sådant småtteri.
Jeg beder indtrængende Peter S Winding om at fremlægge citater, der
underbygger hans ide om, at vi står for at "hente og henrette". Håber snart
at nogen vil oplyse mig hvordan jeg kan futte til relevantere ng, for Peters
OT er jeg jo en anelse medskyldig i ved at jeg ikke futter.
Afgørende i sexologisk debat, er at få fastslået at Peter digter frit
- i modstrid med enhver sandhed.

> AFA, c/o Kafa-X,
> Korsgade 19, kld.
> 2200 Kbh. N.
> http://www.antifa.dk
> NO RACISM

Dette oplyses af Peter som afsenderadresse. Det er disse autonome der igen
og igen har begået ildpåsættelse mod mit hus, som ligger tæt ved
ungdomshuset. En ven og nabo til mig blev i Korsgade iår overfaldet og
stukket med knive og berøvet alt.
Dem der henter og henretter har aldrig været folk fra de grupper jeg omgås.
Har nogen et gæt om hvad Peter har i tankerne - han selv er vist flygtet fra
debattten.?