GTA3 Crasher??
Fra : Suffo

Dato : 25-07-02 21:07

Jeg har efterhånden spillet det dejlige spil meget og for noget tid siden
begyndte det at crashe. Der kommer et stort hak hvorefter jeg sagtens kan
spille videre, men når jeg begynder at lege med missioner og bruge våben så
crasher den og står helt stille. Det eneste at gøre er så lukke spillet ved
hjælp af Task Manager.

Skal jeg opdatere eller hva'? Hvis jeg skal hvorhenne finder jeg så
updaten??

Mine specs:

Athlon XP 1800+ på et Asus A7V266-C
256 MB DDR PC2100 SDR
GeForce 3 (Asus AGP V8200 Deluxe)
WinXP (Fuldt opdateret) DX8.1

/Suffo

Fra : Mercenary

Dato : 25-07-02 23:59

"Suffo" <eagleman20@msn.com> skrev i en meddelelse

> Skal jeg opdatere eller hva'? Hvis jeg skal hvorhenne finder jeg så
> updaten??

Læs indlægget under dette !

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Suffo

Dato : 26-07-02 02:32

Tank ju