søger sort/sølv Maine Coon killing
Fra : Kari Eiffert

Dato : 25-07-02 19:16

Hej
Jeg skulle spørge om nogen af jer har/kender nogen der har en sort/sølv
maine coon han killing til salg?
På forhånd tak
Kari

Fra : Birgitte

Dato : 25-07-02 19:26

Hej Kari
Du skriver ikke ret meget om hvad killingen skal købes til.... AVL/KÆL
Jeg kender flere der avler med sølv, bare ikke mange der har killinger i
øjeblikket.
Men har du kigget på de forskellige klubbers killingelister?
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-02 19:27

Hej Kari

Ved ikke hvor du bor, men fandt denne annonce på den blå avis.

Main Coon killinger, 16 uger, amerikanske skovkatte, vacc.,
stambogsførte, sundhedsatt., killingepakker, 5 hanner, 2 røde, 2 sort/sølv,
1 rød/sølv

25-07-2002

96 89 30 84/28 35 33 02
Dybvad | Jylland - Nord

"
Venligst

Gonzo

Kari Eiffert" <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg skulle spørge om nogen af jer har/kender nogen der har en sort/sølv
> maine coon han killing til salg?
> På forhånd tak
> Kari

begin 666 globe.gif
M1TE&.#EA#@`.`,01``HQZ?__Y0`)JKW_8QW>`*_;_S%F_U^1_VK_%P&I`"%3
M_T9X_Y?_.GS_)XZ]_W=W=P```.KJZ@``````````````````````````````
M`````````````````````````"'Y! $``!$`+ `````.``X```558"2.9#E"
M:&H^*((T"/J0D+(<03# T DMCH+C,& `4"*(`3<T&!0`02\"&5@/SJ> ,*T.
D%EGHMAM6&*/29 WJ$KB124"40$B\22R(.Y&0F5(J)H(D(0`[
`
end

begin 666 forhandler.gif
M1TE&.#EA#P`.`,05`.GFXS M*%=+6V55A%9)=51(:)6(J&I=871DE89V;A,2
M$'-E9(%TI&)67UY1::VBMMG7XR8D(1T<&0```/___^KJZ@``````````````
M`````````````````````````"'Y! $``!4`+ `````/``X```5H8"6.9!F<
M:!"MDC2)`04]AL$@R# 0;Q7,-HIP2% 8`S;<<%AP.!216TY(*%B;STA.MZ0(
MO@*%1$<@=,$-B:)L%1;0AT5D72T(X8M$P&BT>QMQ>08!(Q-8@'D)#P"$(A,M
**Q$I)R65)"$`.P``
`
end

Fra : Lindes

Dato : 25-07-02 21:00

Hej Kari

Jeg har lige set disse killinger på Jyraks hjemmeside, måske der er
noget du kan bruge - der er i hvert fald 3 hanner som er sort/sølv..

Maine Coon Født 09/05-02
Sortsølvblotchedtabby hun
Sortsølvblotchedtabby hun
Sortsølvblotchedtabby han
Sortsølvblotchedtabby han
Sortsølvblotchedtabby han

Opdrætter "Purple Rain"
Maibritt Søndergaard
Overmarkvej 83, 7840 Højslev
( 9753 7306 mailto:bluebell@ofir.dk

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 25-07-02 21:21

> Jeg har lige set disse killinger på Jyraks hjemmeside, måske der er
> noget du kan bruge - der er i hvert fald 3 hanner som er sort/sølv..

Hej Charlotte
når nu Jyrak henvender sig til jyder er der så noget lign. til os
sjællændere?
Mvh
Vibeke J

Fra : Camilla Scharff

Dato : 25-07-02 21:33

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> skrev...
> Hej Charlotte
> når nu Jyrak henvender sig til jyder er der så noget lign. til os
> sjællændere?

Hej Vibeke

JYRAK henvender sig skam ikke udelukkende til jyder - men er dog en
forkortelse for JYsk RAcekatte Klub - og ja, de fleste medlemmer er nok
jyske...

I alt findes der 4 landsdækkende klubber, nemlig:
Racekatten - www.racekatten.dk
DARAK - www.darak.dk
JYRAK - www.jyrak.dk
og Katteklubben for alle racer (tidligere Perseren) - www.perseren.dk

Racekatten og DARAK har begge "base" i København/Sjælland og holder de
fleste af deres udstillinger dér - Katteklubben er sådan "halvjysk" og
fordeler "sol og vind" nogenlunde lige (men de har heller ikke så mange
medlemmer som de øvrige klubber...).

Mvh. Camilla

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 26-07-02 09:27

> [...]
og
> fordeler "sol og vind" nogenlunde lige (men de har heller ikke så mange

Hej Camilla :)

Det var bare fordi jeg har været derinde for at kigge på killingeliste, og
der var /kun/ jyder. Og det er jo lidt trist når ens bil er gået helt kaput.
Jeg håber dog alligevel at jeg finder en måde at komme forbi Aars *g*,
selvom der er langt fra Kbh.

Mvh
Vibeke

Fra : Grit Wessel

Dato : 25-07-02 21:57

> når nu Jyrak henvender sig til jyder er der så noget lign. til os
> sjællændere?

Der er fire hovedklubber, hvor Jyrak er en af dem.

Darak og Racekatten er primært på Sjælland, Jyrak i Jylland og Katteklubben
synes jeg prøver at fordele sig over hele landet - men måske alligevel mest
på Sjælland.

De har alle fire en hjemmeside, men en killingeliste:
Racekatten - http://www.racekatten.dk/
Darak - http://www.darak.dk/
Jyrak - http://www.jyrak.dk/
Katteklubben - http://www.perseren.dk/

Og så er der alle specialklubberne. Man kan finde en liste over
specialklubber på Felis Danicas hjemmeside http://www.felisdanica.dk/

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Lindes

Dato : 25-07-02 23:55

Hej Vibeke

> når nu Jyrak henvender sig til jyder er der så noget lign. til os
> sjællændere?
Det var vist mere eller mindre tilfældigt, at jeg gik ind på Jyraks
hjemmeside... men jeg kan se at både Camilla og Grit har besvaret dit
spørgsmål, og det kan jeg vist ikke gøre meget bedre
Jeg mener dog også, at man skal vælge den katteklub som man føler mest
for - uanset om man er sjællænder eller jyde, jeg kender da en hel
del jyder som er medlem af Darak..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Martin Hughes

Dato : 26-07-02 05:29

Mange tak for svarende. Jeg har sendt dem videre Jeg var selv rundt at
kigge igår, men kunne ikke finde lige den farve. Så det var dejligt at I
havde nogen forslag

MVH Kari

Fra : Martin Hughes

Dato : 26-07-02 05:31

Hej!

Mange tak for svarene Jeg var selv rundt på internetten igår, men kunne
finde nogen med den farve. Så mange tak for hjælpen
De er nu blevet sendt til hende jeg skulle spørge fra, så må vi håbe hun kan
bruge det

MVH Kari

Fra : Trine Alsing

Dato : 26-07-02 08:27

Hej Birgitte

Han er dog noget af en nuser lille sag...vi får flere billeder efterhånden
som han vokser ik *Fedte fedte*??

Synes du i øvrigt ikke snart at Journey eller El Toro skulle flytte til
Djævleøen...*gg*??
Jeg er stadig helt fortabt i de to hanmisser...og sååååk hvor er Berlinetta
dog bare mums Fik jeg nævnt at jeg er vild med røde katte *gg* Psst i må
ikke sige det til Luna vel

Hilsen
Trine

Fra : Trine Alsing

Dato : 26-07-02 08:31

Sorry....jeg postede den her besked under den forkerte header...tilgiv mig
lige...min hjerne er vist allerde gået på Weekend

God weekend til alle

Fra : Birgitte

Dato : 26-07-02 10:34

> [...]
> Hej
> Jeg skulle spørge om nogen af jer har/kender nogen der har en sort/sølv

Hej Kari
Selvom mange killinger i sølvfarve i øjeblikket er til salg i jylland, kunne
man jo sagtens snakke med opdrætterene og evt. få dem til at fragte/levere
killingen.
Vi gør ofte det, at vi bringer killingen ud til det nye hjem.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Martin Hughes

Dato : 26-07-02 11:59

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message

> [...]
> killingen.
> Vi gør ofte det, at vi bringer killingen ud til det nye hjem.

Nu bor jeg jo heldigvis i Jylland (ligesom hende der egentlig spørger efter
dem
Så det er vist ikke så stort et problem, men tak for rådet Vi fik jo
også vores to norske skovkatte fragtet hertil fra Amager. Det er nu dejligt
med sådan nogen hjælpsomme opdrættere, og så får I jo også deres fremtidige
hjem

MVH Kari

Fra : tulle

Dato : 26-07-02 12:26

Hej Kari!

Jeg hitter linket til dig og maile det privat hun bor ca. 20 km fra Århus,
og jeg ved hun pt har 1 eller 2 killinger tilbage fra et kuld født i marts
efter Askov´s linier, faren er mildt sagt en kæmpe bamse, og utrolig flot.

Tulle

Fra : Kari Eiffert

Dato : 26-07-02 13:22

Mange tak det lyder godt

Kari

Fra : Lars Dahl

Dato : 26-07-02 16:01

Hej Tulle

Jeg ved ikke, hvor relevante Britas killinger er i denne forbindelse *S* Hun
har pt. 2 sorte hankillinger og 1 blå og 2 sorte hunkillinger til salg og
arbejder ikke med sølv.
Men OK - lækre er de under alle omstændigheder *S*

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/