MS Windows
briani 27239
send og modtag billeder
Fra : Peter Kannegaard

Dato : 25-07-02 18:06

Hvorfor kan nogle modtage mine billeder uden problemer, og andre får kun en
masse tegn og firkanter
jeg kører med XP

På forhånd tak for hjælpen

Peter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-07-02 19:10

Peter Kannegaard wrote:

> Hvorfor kan nogle modtage mine billeder uden problemer, og andre får kun en
> masse tegn og firkanter
> jeg kører med XP

Du må nok fortælle os, hvilket format du laver billederne i, og hvilket
program modtagerne bruger til at se dem med.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Kannegaard

Dato : 25-07-02 18:19

Jeg sender dem i JPEG format, men må så undersøge hvad de åbner dem med.

Tak

--
Venlig hilsen
Peter Kannegaard / kannegaard@tdcadsl.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-07-02 19:37

Peter Kannegaard wrote:

> Jeg sender dem i JPEG format, men må så undersøge hvad de åbner dem med.

Min mistanke går på, at de ikke har installeret et program, der kan læse
det format du benytter. Der burde dog ikke være problemer med jpeg -
prøv at bede dem om at åbne billederne i Internet Explorer.

Og så må du forøvrigt gerne benytte den almindelige fremgangsmåde, når
du svarer på indlæg i nyhedsgrupperne. Det vil sige, svare under det du
citerer og klippe unødvendig tekst væk fra citatet. Det fremmer
læsbarheden for langt de fleste brugere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Leony

Dato : 26-07-02 11:32

"Peter Kannegaard" <kannegaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kan nogle modtage mine billeder uden problemer, og andre får kun
en
> masse tegn og firkanter

Måske dette kan hjælpe:
http://home.worldonline.dk/palle/OE/combine.htm

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-07-02 14:13

Leony wrote:

> "Peter Kannegaard" <kannegaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> en
>
> Måske dette kan hjælpe:
> http://home.worldonline.dk/palle/OE/combine.htm

Aaah, nyhedsgrupper. Det tænkte jeg slet ikke på i mit svar til Peter,
flovt!

--
Mvh. Kim Ludvigsen