Slikker på plastikposer!
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 25-07-02 16:11

Hej Gruppe

Luoi er begyndt at slikke på plastikposerne. Der har ikke været mad i dem,
men tøj så det kan ikke være derfor.. Er der nogen, der ved hvad det kan
være, som gør at han får disse slikkeanfald? det er et par minutter det
forgår.

Hilsen Randi
http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : pia

Dato : 25-07-02 21:18

Hej
Min gamle kat slikkede også på plastikposer (helst Nettoposer).
Jeg gik til dyrelægen i den tro, at katten måske manglede et eller andet.
Men Nej han havde bare tillagt sig en dårlig vane.
Så du må håbe at det går over af sig selv
Pia

Fra : Pasa Dena

Dato : 26-07-02 16:13

Hej,
Måske har det ngoet at gøre med at posen er kold og måske også
føles klam, så man kunne tænke at der var et par stimulanser i
at slikke på den...?

Mette

Fra : Mia

Dato : 27-07-02 15:47

Det kan være at der er en hankat der har tisset op ad den eller at der har
været en anden kat der har lænet sig op ad posen, Hilsen Mia

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-07-02 17:16

> [...]
> men tøj så det kan ikke være derfor.. Er der nogen, der ved hvad det kan
> være, som gør at han får disse slikkeanfald? det er et par minutter det

Vores Jack EEEEEELSKER de der tynde knitrende plasticposer. Han slikker godt
nok ikke på dem, men han kritter løs på dem og kan skubbe sådan en pose hele
huset rundt mens han ser fuldstændig salig ud i ansigtet *G*

Det får han selvfølgelig kun lov til under opsyn skal jeg huske og sige,
inden nogen nu bliver nervøse.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-07-02 23:05

In article <ahugsm$fd4$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> [...]
> huset rundt mens han ser fuldstændig salig ud i ansigtet *G*
>
> Det får han selvfølgelig kun lov til under opsyn skal jeg huske og sige,

Ja, det er alle tiders *ss*. Og her i huset skal Ditte også ind og
_sidde_ i posen - jo mindre pose jo bedre Hun har gjort det lige
siden hun var lille, jeg ved ikke hvad der er så tiltrækkende ved
plastikposer
(Og ja, der foregår også kun når vi er hjemme.)
Situationen kan for resten ses på min hjemme side, det er et af de
sidste af de "sære og skæve" billeder. To ganske unge siamesere, en i
en Magasinpose, en udenfor...
(Jeg vil ha' et digicam, jeg synes I alle sammen har udviklet jer til
mesterfotografer... jeg vil osse )

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : Camilla Scharff

Dato : 27-07-02 22:20

Min Cino ÆÆÆÆLSKER også plasticposer - alle slags dur, ingen foretrukne
- han nøjes dog ikke med at slikke på dem, men bider i dem.... Han er
fuldstændig salig mens han sidder der og "huller løs" *fjollede kat*, så her
hos os hænger alle plasticposer på håndtagene, så han ikke kan nå dem - ikke
fordi det skader ham på nogen måde, for han spiser dem ikke - bider bare,
men fordi det er drønirriterende at høre på!! (især om natten *suk*)

Mvh. Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 27-07-02 23:36

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fordi det skader ham på nogen måde, for han spiser dem ikke - bider bare,
> men fordi det er drønirriterende at høre på!! (især om natten *suk*)

Nåårrhhhh, får den stakkels kat ikke lov til at udfolde sig ??? Din
ravnemor )
Sig til Cino, at når han flytter hjem til mig, skal han nok få lov til at
bide i
plastikposer

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-07-02 00:06

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev...
> Nåårrhhhh, får den stakkels kat ikke lov til at udfolde sig ??? Din
> ravnemor )

Jeg ved det - nej, ind imellem får han nu sneget sig til det alligevel
(derfor har vi en kæmpe beholdning af _meget_ hullede poser)... altid noget
han for *det meste* bider oppe omkring hankene, så man kun risikerer at de
knækker, for det er altså ret ufedt lige at have hældt ca. 5 kg. godt brugt
kattesand i en pose og så finde ud af, at det var en "Cino-pose" - så har
man nemlig ca. 5 kg. godt brugt kattesand på gulvet i stedet (og så er det
virkelig man ELSKER sine gamle plankegulve med meget dybe furer, ikk´?...)

> Sig til Cino, at når han flytter hjem til mig, skal han nok få lov til at
> bide i
> plastikposer

He he - ja, hvis han får tid - Cino er jo som bekendt en rigtig mor-syg
missetat som hyyyyyler når han er ude... og det kan han jo ikke samtidig med
at bider i poser!

Camilla )

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-07-02 09:22

> He he - ja, hvis han får tid - Cino er jo som bekendt en rigtig mor-syg
> missetat som hyyyyyler når han er ude... og det kan han jo ikke samtidig
med
> at bider i poser!

Er du sikker ? Jeg har i hvert fald kendt en enkelt burmeser, der var
god til at multitaske F.eks. kunne Camillo skam sagtens både
knurre og hvæse samtidig - resultat: Camillo "opfandt" en hel ny katte-
lyd

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Lars Dahl

Dato : 28-07-02 11:37

Hej Randi.

Det er temmelig sikkert bare en dårlig vane.
Her i hytten er det Bambi der står for den slags. Alt hvad der minder om en
plasticpose skal vaskes grundigt, hvorefter hun signerer sit arbejde ved at
billettere samtlige hjørner - så her kan du ikke finde en tæt pose, men de
er godt nok rene allesammen *G*

Mvh. Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte