MS Windows
briani 27239
Læselig litteratur om Win Xp
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 25-07-02 14:53

Hej

- Da jeg lige har fået instaleret WinXp i stedet for 98se
vil jeg lige høre om i kan anbefale noget litteratur om XP
som er til at gå til, læs forstå for en alm hjemme bruger...

Simon

Fra : Peter Skovgaard

Dato : 25-07-02 15:54

"Simon Jakobsen" <simon-j@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Simon
>
> Hej Simon. Du kan med fordel købe hæftet alt om Windows XP. Det er udgivet
af de 4 stor computerblade i fællesskab. Der følger en cd med og det hele er
på dansk. Deri gennemgår man de mest brugte funktioner . Det er et godt sted
at starte.
M.v.h
Peter

Fra : Simon Jakobsen

Dato : 25-07-02 16:31

Hej Peter

- Tak for dit svar, lige et par spørsmål , skal det bestilles et bestemt
sted,
hedder det " Alt om Windows XP " og hvem er de 4 store...

Mvh

Simon

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 25-07-02 19:17

Simon Jakobsen skrev:

> - Da jeg lige har fået instaleret WinXp i stedet for 98se
> vil jeg lige høre om i kan anbefale noget litteratur om XP
> som er til at gå til, læs forstå for en alm hjemme bruger...

Må jeg bidrage med et par titler? Her er de i hvert fald:

"Windows XP - trin for trin" af Heine Lennart Christensen.
Bogen er en slags ABC - vel nok det du er ude efter.

"Tips og tricks til Windows XP" af Heine Lennart Christensen.
Denne bog er nok for dem, som går ind under "motorhjelmen".

Begge bøger er udgivet af Globe. Du kan også låne dem på dit
bibliotek nu - jeg har selv lånt dem for et par uger siden.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Tine Müller

Dato : 26-07-02 07:33

> [...]
> vil jeg lige høre om i kan anbefale noget litteratur om XP
> som er til at gå til, læs forstå for en alm hjemme bruger...

Windows XP - lær det selv, af Michael B. Karbo
http://www.idgforlag.dk/

KH

Tine Müller
e-mail: tinem@email.dk