Sangen om Jonathan???
Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 15-02-01 16:36

Hej!

Jeg kan ikke huske hvem der lavede sangen om Jonathan, hvor der bla. synges
"jonathan har ingen venner"

Hvem har lavet den???

Hilsen

Kurt Kristiansen

kurt_k@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/dk/

Fra : John Sørensen

Dato : 15-02-01 16:41

Så vidt jeg husker Back to Back. Albummet hed Crack street

--
John Sørensen
<D-Noc>

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 15-02-01 16:43

"Kurt Kristiansen" skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke huske hvem der lavede sangen om Jonathan, hvor der bla.
synges
> "jonathan har ingen venner"
>
> Hvem har lavet den???

Back2Back med Morten Remar i forgrunden....
Nummeret er fra albummet Crackstreet fra 1989, udgivet på Medley.
(Politikkens Dansk Rock)

Kåre
- der i øvrigt hader det nummer.....og derfor er ret sikker på det er den
der sprøges til

Fra : nikolaj borg

Dato : 15-02-01 16:54

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Back2Back med Morten Remar i forgrunden....

....ikke at forveksle med Morten Rimmer (elektronisk musik-gut)

/Nikolaj
- der ikke tør rode sig ud i præcis hvilke genrer, der er tale om.