Skærme
Fijala 3554
1280x1024 i 100Hz / LG 915+
Fra : | Gooz |

Dato : 25-07-02 14:25

Hej NG!

Jeg har en 19" LG 915+, som jeg kører i 1280x1024 i 100Hz. Windows siger, at
den ikke kan klare mere end 85Hz i denne opløsning, hvis man slår den der
sikring til i egenskaber for skærm. Vil min skærm tage skade af, at køre i
100Hz i stedet for 85. Har prøvet at sætte den til 120Hz, men så slukkede
den, så en eller anden form for sikring må der jo være i skærmen.

Mvh
Daniel.

Fra : Jannik Mariager

Dato : 26-07-02 19:09

Der er , så vidt jeg ved, ikke nogen fordel ved at køre i mere end 85 hz da
det er flimmerfrit, alt over de 85 hz slider bare unødvendigt på skærmen.

Jannik

Fra : Lasse

Dato : 19-08-02 10:25

Skærmen kan sagtens klare 100Hz i 1280x1024... Har samme skærm.

- Lasse