Regler i Counter Strike??
Fra : sfc

Dato : 25-07-02 13:20

Hej

Vi vil gerne lave en turnering i CS, hvor kan læse om turneringsregler?
Hvis det ikke er for svært, så vil vi også lave en server hvor man kan holde
øje med sine stats, hvordan sætter man det op??

Mvh sfc

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-07-02 15:32

"sfc" <sfcFJERN@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
holde
> øje med sine stats, hvordan sætter man det op??

Hej sfc.

Nu håber jeg ikke du regner med at vi kommer dalrende med 150 linjers
opsætning af mysql server og brug af lign. Google.com er din ven. Find en
online konkurrence og hug deres regelsæt. Justér det efter velbefindende.
Derefter søger du på google - counterstrike + stats - så finder du _helt_
sikkert noget.

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : BlackOut

Dato : 25-07-02 15:39

yiir :P

Fra : sfc

Dato : 25-07-02 15:57

Takker

> Nu håber jeg ikke du regner med at vi kommer dalrende med 150 linjers
> opsætning af mysql server og brug af lign. Google.com er din ven. Find en
> online konkurrence og hug deres regelsæt. Justér det efter velbefindende.

Nej, selvfølgelig ikke, men måske et link...
Jeg har søgt siden jeg postede den første mail, men har ikke fundet noget
endnu.

Mvh sfc

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-07-02 18:49

> Takker

> Nej, selvfølgelig ikke, men måske et link...
> Jeg har søgt siden jeg postede den første mail, men har ikke fundet noget
> endnu.

Jeg ved at der er counerstrike turneringer på clanbase.com - _muligvis_ også
dogl.dk
Stats programmet må du selv finde - eller en af de andre hjælpe dig med

mvh.:
Peter Jensen

Fra : TB303

Dato : 25-07-02 21:50

sfc <sfcFJERN@worldonline.dk> skrev i

statsprogram kan findes på www.amel.dk

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 26-07-02 02:55

> holde
> statsprogram kan findes på www.amel.dk
Der er også psychostats som er ret simpelt at sætte op syntes jeg, de har
også en rimelig god guide hvordan det sættes op på deres homepage. Hvis
statsne skal uplaodes til en homepage udbyder er der også indbygget ftp
upload i den nyeste psychostats. Deres homepage er
http://www.psychostats.com/ derudover findes der også et online stats
program som genereres når man spiller i form af stasme, hvor man kan se
statsne når man spiller og bliver resettet efter et stykke tid, kan ikke
lige huske efter hvor mange dage. Det var ham der startede med at udvikle
csguard og clanmod der har lavet det, olo, men unitedadmin's har nu
overtaget udviklingen af alle 3 programmer csguard, som nu hedder hlguard.
Nå men du kan gå herind og læse lidt om det http://www.unitedadmins.com for
at kunne downloade programmerne skal du oprettet en konto derinde.

Mvh

AngelFire

Fra : sfc

Dato : 28-07-02 20:47

Tak for hjælpen......

Prøver lige med en lille turnering i næste uge, så vender jeg nok tilbage
med et par spørgsmål...

Mvh sfc