Le Tour
Fra : Brian & Helle

Dato : 25-07-02 13:17

Er der en der ved hvor jeg kan få fat i det gamle spil "Le Tour" fra
Lionsoft fra ca. 1995? Spillet blev udgivet på diskette i Euro power Pack
serien.

Fra : Rasmus

Dato : 25-07-02 13:49

On Thu, 25 Jul 2002 14:17:18 +0200, "Brian & Helle"
<brianfisker@stofanet.dk> wrote:

>Er der en der ved hvor jeg kan få fat i det gamle spil "Le Tour" fra
>Lionsoft fra ca. 1995? Spillet blev udgivet på diskette i Euro power Pack
>serien.

Få fat i Cycling manager 2. Det er meget bedre.

Fra : Gizmoduck

Dato : 25-07-02 20:33

On Thu, 25 Jul 2002 14:48:32 +0200, Rasmus <raprap@hotmail.com> wrote:

>Få fat i Cycling manager 2. Det er meget bedre.

nej han skal få fat i Counter-strike det er meget bedre.....nå ikke?
hvis han hellere vil spille le tour, så skal han da ikke få fat i
noget andet

har europ power pack ikke en hjemmeside du kan kigge på? prøv google
ellers

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : André Nyholm

Dato : 26-07-02 00:13

"Rasmus" <raprap@hotmail.com> wrote in message

> Få fat i Cycling manager 2. Det er meget bedre.

LeTour er en zillion gange bedre end Cycling Manager 2... CyM2 er så fyldt
med bugs, at jeg aldrig har set noget lignende. Strategier kan du ligeså
godt lade være med at ligge, og den indvirkning eventuelle taktik-ændringer
mens løbet er igang, har lige så stor indvirkning som at sidde og vifte med
armene, foran skærmen...

Hop ind på et messageboard, på en vilkårlig CyM2-side, og se så hvad alle -
på nær de værste fan-boys - skriver om dette spil. Uforskammet, at sende et
spil fyldt med så mange fejl på markedet - de har kendt til deadline i lang
tid (netop før TdF starter.

Har selv tænkt på at finde go'e gamle Le Tour frem igen... Der kan man trods
alt styre hvornår ens rytter skal angribe

- andré

Fra : Rasmus

Dato : 26-07-02 10:00

On Fri, 26 Jul 2002 01:12:58 +0200, "André Nyholm" <anyholm@privat.dk>
wrote:

> [...]
>
>Har selv tænkt på at finde go'e gamle Le Tour frem igen... Der kan man trods
>alt styre hvornår ens rytter skal angribe

Du skal bare hente patch. 1_3 så kører det!!
Klasser bedre end Le Tour!!