Opdatering hjemmeside
Fra : Morten Skjershede

Dato : 25-07-02 12:38

Då lykkedes det endelig at få web-masteren til at opdatere vore
hjemmeside
Der er lagt billeder ind i galleriet af de 2 nyeste skud på stammen.

Morten & Ulrich
www.dk-yeoman.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 25-07-02 18:06

"Morten Skjershede" <mass@post.tele.dk> skrev..
> Då lykkedes det endelig at få web-masteren til at opdatere vore
> hjemmeside
> Der er lagt billeder ind i galleriet af de 2 nyeste skud på stammen.

Hvor er han nuttet, den lille Johnny Depp! Glæder mig til at se jeres misser
i Tåstrup

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-07-02 21:15

Hej Morten & Ulrich

Dejligt at "se" jer igen *S*
Hvor er de dog nuttede de 2 nye

Vil lige komme med en lille rettelse Min side har fået ny adresse, den
hedder nu www.haarbolden.dk
Kan se I har skrevet den gamle adresse, ved billedet fra udstillingen i
Hedensted.

Mange hilsner fra
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Christina K

Dato : 25-07-02 21:53

Hejsa

Sjov hjemmeside, kom til at gå ind på slægtforskningssiden. Karmark og
Karmarkmølle ligger ikke ret langt fra hvor jeg bor og Karmarkgård er jo
en imponerende hovedgård. Den er utrolig velholdt og flot. Det er sjovt
at vide noget om sin slægt og sin baggrund.

Hygge hejsa
Christina
PS: Misserne var også meget søde!

Morten Skjershede <mass@post.tele.dk> skrev i en