MS Windows
briani 27239
win xp
Fra : jensen

Dato : 25-07-02 12:41

hej

hvor i xp kan man slette alle de links hvor man har været inde på , er det i
maqppen temp eller ?

jensen

Fra : N/A

Dato : 25-07-02 15:01

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-07-02 15:01

Jeg tror mere det er History han mener.
I IE Tools| Internet Options | Clear History.
Hvis det ikke skal gemmes så sæt "Days to keep History" til 0.
Formentlig en der er nervøs for at konen/kæresten skal opdage hvad han
har kikket på.
Det kan anbefales samtidigt at slette temporære internet filer.

Fra : jensen

Dato : 25-07-02 15:47

> [...]
> Hvis det ikke skal gemmes så sæt "Days to keep History" til 0.
> Formentlig en der er nervøs for at konen/kæresten skal opdage hvad han

haha , ja kunne det være , men har bare tit tænk hvordan jeg fande slettet
dem , da jeg ike har format c i snart et år og bruger nettet i mange timer
om dagen , da det bliver til mange link

jensen

Fra : Madsen

Dato : 25-07-02 15:20

Jens Peter Karlsen skrev:

> Jeg tror mere det er History han mener.

Ja, det kan egentlig godt være.

> Formentlig en der er nervøs for at konen/kæresten skal opdage hvad
> han har kikket på.

Det er nu nok noget i den stil ;)

Madsen.

Fra : Gert Christensen

Dato : 26-07-02 08:54

Kik lige her!
- Den er nem at bruge, - og kan iøvrigt en hel den andet der kan holde din
maskine "ren".
/Gert

Fra : Finn og Angela

Dato : 26-07-02 18:40

"Gert Christensen" <kat6NOSPAM@email.dk> skrev i en meddelelse
> Kik lige her!
> - Den er nem at bruge, - og kan iøvrigt en hel den andet der kan holde din
> maskine "ren".
> /Gert

- kig hvor?

Finn

Fra : Gert Christensen

Dato : 27-07-02 09:31

Ups! - Der var vist lige en der glemte ctrl+v ...
undskyld!
/Gert
http://www.danish-shareware.dk/soft/emptemp/