Billeder af de "små" moderløse killinger.
Fra : lisbeth henriksen

Dato : 25-07-02 11:35

Hej allesammen.

Så er der kommet billeder ind på mit album af alle 4 moderløse
killinger, så i kan se hvor store de er blevet.... og meget frække.....

Knus fra

Lisbeth.

Fra : Freedom

Dato : 25-07-02 11:46

Hvor finder jeg dem Lisbeth?

Iben

Fra : Freedom

Dato : 25-07-02 18:25

Har fundet dem, men ellers tak for hjælpen;)))

Iben

Fra : tahquamenons

Dato : 07-08-02 08:23

Hej Iben.

Du finder dem inde på min profil (dk-fritid-dyr-kat.)

Knus fra

Lisbeth.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pia J

Dato : 25-07-02 11:50

Jeg er bare HELT skudt i Oliver og Bull...

:Pia

Fra : nitsen

Dato : 25-07-02 11:56

"lisbeth henriksen" <tahquamenons@post.tdcadsl.dk> skrev

> Så er der kommet billeder ind på mit album af alle 4 moderløse
> killinger, så i kan se hvor store de er blevet.... og meget frække.....

Arj - hvor er de søde alle sammen, men jeg faldt godt nok for Bertha - uha
hende kunne jeg godt finde på at katnappe *sssss*

Mvh

Anita og agnes der ikke lige bryder sig om mors trusler om katnapning.

Fra : Kate

Dato : 26-07-02 14:16

> [...]
>
> Mvh
>
> Anita og agnes der ikke lige bryder sig om mors trusler om

Det var faktisk også hende jeg faldt for da jeg besøgte Lisbeth, mit
problem var så at jeg ikke tør komme hjem med en hunkat, jeg tror Sofie
ville æde den til middag

Kate

Fra : marianne hellemose

Dato : 25-07-02 13:40

Hej Lisbeth
uhh hvor er de bare dejlige

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Pia J

Dato : 25-07-02 13:43

Hvad var det lige der skulle ske med dem når de er store nok? Det var dem
fra internatet, ikke?

:Pia

Fra : tahquamenons

Dato : 07-08-02 08:23

Hej Pia.

Når de på at tidspunkt bliver store nok, så skal de flytte hjemmefra,
men det bliver herfra og ud i nye hjem.
Jeg fik dog afvide fra internatet at jeg godt kunne levere dem tilbage
hvis jeg ikke kunne finde nye hjem til dem, men jeg mener at de har
rykket nok og tror ikke at det bliver et problem og hvis det gør det så
bliver de her jo bare det længere..... og det ville ikke gøre noget for
de er superdejlige.

Knus fra

Lisbeth.

http://www.kandu.dk/

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 25-07-02 14:09

De er rigtig søde.

Knus Heidi

Fra : Trine Piltoft

Dato : 25-07-02 14:15

Hvor er de dog herlige allesammen synes jeg. Ligner nogle rigtige
spilopmagere :0)

Hilsen Trine

Fra : Eva

Dato : 25-07-02 21:05

Hej Lisbeth
De er bare helt vildt nuttet.
Men kan også godt se, de ser lidt frække ud.
Dem skal du nok få meget skæg og ballade med.
Hilsen Eva