Imiteret Lammeskind
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 25-07-02 11:29

Hej Gruppe

Igår købte jeg et imiteret lammeskind. Det var egentlig for at dække en grim
plet på gulvtæppet inde i stuen :) men nu er det blevet Chip og Loui's nye
tilholdssted.... De er helt vilde med det. De gnider sig i det, sover på det
og leger på det. Er der nogen er jer der sådanne et?

Hilsen Randi
http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Mulle

Dato : 25-07-02 21:40

Min Miver er helt vild med et snugli-lammeskind (ægte).
Hun sover på det og elsker at "træde poter/ælte" i det, så jeg tror bare
nogle katte er til det bløde, andre til det hårde, for MisRosa gider det
bare slet ikke :o
Hilsen Miver's mor

http://home8.inet.tele.dk/hei/miver.html

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-07-02 00:52

In article <3d406212$0$13975$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Mulle <@>
wrote:

> Min Miver er helt vild med et snugli-lammeskind (ægte).

Jah! Ægte lammeskind = Verdens Bedste Boble-underlag! Vi har et par
stykker af de dér man ellers putter i barnevogne. Stort hit!
Kasserede uldne trøjer (også ægte uld) er nummer et som liggeunderlag i
kurve, transportkasser m.v. ovenpå en bid skummadras...

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : Trine Piltoft

Dato : 25-07-02 22:10

Hej Randi!

>Igår købte jeg et imiteret
> [...]

Nej, men øhhhh har engang haft et der hang på væggen. Flamme hoppede
en dag op i det fra sengen, og klatrede lidt rundt i det, hvorefter
hun gav sig til at skrige: "Hjææææææææælp - jeg kan ikke komme ned",
og jeg måtte selvfølgelig ile til hendes redning *g*.

Hilsen Trine