TCP/IPX ??
Fra : Stig

Dato : 15-02-01 16:22

Hej gruppe!
Er der nogen der kan forklare mig forskellen på TCP hhv IPX. Jeg har to
maskiner i et netværk med IPX-protokoller. Ville det være bedre med TCP?

På forhånd tak!
stig

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-02-01 17:53

> Er der nogen der kan forklare mig forskellen på TCP hhv IPX. Jeg har to
> maskiner i et netværk med IPX-protokoller.

Start her:
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=ipx
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=tcp

> Ville det være bedre med TCP?

I mange tilfælde, ja

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Anders Karkov

Dato : 15-02-01 22:51

hvorfor ikke begge

Med Venlig Hilsen
Anders Karkov Carstensen
akc@c.dk

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:KPTi6.66707$zw.1197391@twister.sunsite.dk...

Fra : [schris]

Dato : 21-02-01 20:57

Nogle spil kræver IPX, hvis du skal spille netværksspil

[schris]